Gå til innhold

Testen viser "gravid"!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig -jeg er så lykkelig! Satt inn to egg 3/4. I går på rugedag 8 så jeg så vidt en svak strek. Testet kl 2 inatt og da var streken lettere å se, skulle egentlig vente på morgenurin men klarte da ikke å vente lenger. Tok nettopp clearblue digital ( har kun brukt billigre tester tidligre)- som sier gravid. Noen som vet noe om sjansen for tvillinger? Flere fra uke 14 som har begynt å teste? ( Jeg testet helt negativt på 6. og 7. rugedag) :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå nå ble jeg glad!!! GRATULERER SÅ MYE!!! Blir spennende å se om det er én eller to spirer der inne:-) Klem

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vet akkurat hvordan du har det nå, var der selv for 12 uker siden. Jeg satte bare inn et egg, og på meg slo testen ut fem dager før jeg egentlig skulle sjekke, men som deg klarte jeg ikke å vente :0)

Lykke til, og kos deg masse!!

Skrevet

Så bra!!! GRATULERER! Kos deg masse i tiden fremover.

Skrevet

Takk for gratulasjoner! Jeg skal ta blodprøve 15/4. Så jeg testet altså positivt fire dager før jeg egentlig skulle sjekke. Fint å vite at den kan slå ut 5 dager før med ett egg. Er jo litt spent på om det er en eller to, menn dette er topp uansett!

Skrevet

Gratulerer så mye, utrolig spennende!! Måtte trekke på smilebåndet når jeg las at du var oppe kl 2 i natt for å teste, kjenner meg igjen :))

Lykke til videre, oppdater oss om bp din neste uke!!

Skrevet

Godt at noen kjenner seg igjen. Jeg har følt meg helt håpløs den siste tiden. Det er bare så altfor spennende å være ruger, klarerer ikke å være litt avslappa.

Hva er bp?

Skrevet

Gratulerer så mye.. jeg er på rd 10 og ingen tegn til tante.. men skal ikke teste før 16 dvs onsdag..

Lykke til :o))måtte spiren sitte nå i 8 mnd til :-))

Skrevet

Blodprøve, mente jeg :)

Jeg skal på sykehuset for å ta blodprøve i morgen - er så spent jeg holder nesten pusten. I går var jeg veldig humørsyk, hadde ryggsmerter, og mensmurringer, men er litt bedre i dag, så jeg gir ikke opp håpet helt ennå...

Skrevet

Lykke til imorgen! krysser fingrene for deg. Oppdater oss imorgen !

Skrevet

Så fantastisk, gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer! Så gøy at uke 14-jentene begynner å teste positivt allerede! :-)

Skrevet

Hei Gratulere så mye,veldig lyst til å teste jeg også.Er på rugedag 9 i dag.Lykke til å kos deg masse.........

Skrevet

Grattis till plusset! ;)

Är det ert första försök?

Skrevet

Gratulerer så mye og masse lykke til videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...