Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom mensen, og da skal jeg ha mitt første sprøytestikk i morgen:-))...ikke for at jeg gleder meg så veldig til sprøytene altså;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det blir deilig å komme i gang. Sprøytene er jo ikke noe problem. Skal du gå på Gonal-f?

Skrevet

Ja, hvertfall til starten ...dose 225...:-)

Skrevet

Den sprøyta er veldig grei. Husk at det bestandig er en ekstra slump i pennene som du kan bruke en engangssprøyte til å hente ut. Sparer gjerne noen kr sånn.

Skrevet

Hei.

Kan jeg få spørre hva Gonal-f er og hvordan den fungerer?

Skrevet

Gonal-f brukes ved prøverørsforsøk og den stimulerer folliklene til å vokse.

Skrevet

Da har jeg satt første sprøyte..helt selv!!!:-))))...ikke vondt i det hele tatt.....og jo for å svare på det du spurte om i går, fantastisk å komme i gang:-) Ble du veldig hormontroll Chaiemaie??

Skrevet

Nei fikk ingen andre bivirkninger enn trykk i magen. Det kommer jo av at folliklene vokser. Denne gangen skal jeg på nedreguelring først og da er det vel en viss fare for at jeg blir trollete.

Skrevet

Hvor mange egg skal dere sette inn? Jeg tenker sånn på mine to egg om jeg skal satse på å sette inn begge eller ei.

Klare man tvillinger alene?

Skrevet

Jeg kommer til å sette inn to egg. Første gang satte jeg inn to og andre gang tre (fordi ellers ville et blitt kastet). Selv om sjansen for å bli gravid ikke blir så mye større så er den i allefall litt større. Skulle det resultere i tvillinger så blir det nok tøft men da slipper jeg i allefall flere prøverørsforsøk da jeg synes to barn er nok.

Skrevet

Leste nå i papirene jeg fått fra AVA i finland, at de kan fryse ned igjen egget om det ser bra ut. Jeg har tenkt mye frem og tilbake på det med innsetting av ett eller to egg. Der fikk jeg svaret av legen min.. puh. Da trenger jeg ikke velge å kaste ett egg.

Skrevet

Mitt egg nr. 3 på andre forsøk var for dårlig til å bli fryst ned og jeg kunne ikke kaste det. Tenk om det var det som hadde blitt til et barn. Håper jeg får flere egg denne gangen, at de deler seg perfekt og at jeg får mange i fryseren.

Skrevet

Jeg skal helt klart sette inn to egg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...