lubbeline Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Endelig kom mensen, og da skal jeg ha mitt første sprøytestikk i morgen:-))...ikke for at jeg gleder meg så veldig til sprøytene altså;-)
Chaiemae Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Tenker det blir deilig å komme i gang. Sprøytene er jo ikke noe problem. Skal du gå på Gonal-f?
lubbeline Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Ja, hvertfall til starten ...dose 225...:-)
Chaiemae Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Den sprøyta er veldig grei. Husk at det bestandig er en ekstra slump i pennene som du kan bruke en engangssprøyte til å hente ut. Sparer gjerne noen kr sånn.
satser & vesla Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Hei. Kan jeg få spørre hva Gonal-f er og hvordan den fungerer?
Chaiemae Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Gonal-f brukes ved prøverørsforsøk og den stimulerer folliklene til å vokse.
lubbeline Skrevet 13. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2008 Da har jeg satt første sprøyte..helt selv!!!:-))))...ikke vondt i det hele tatt.....og jo for å svare på det du spurte om i går, fantastisk å komme i gang:-) Ble du veldig hormontroll Chaiemaie??
Chaiemae Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Nei fikk ingen andre bivirkninger enn trykk i magen. Det kommer jo av at folliklene vokser. Denne gangen skal jeg på nedreguelring først og da er det vel en viss fare for at jeg blir trollete.
Magstar Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Hvor mange egg skal dere sette inn? Jeg tenker sånn på mine to egg om jeg skal satse på å sette inn begge eller ei. Klare man tvillinger alene?
Chaiemae Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Jeg kommer til å sette inn to egg. Første gang satte jeg inn to og andre gang tre (fordi ellers ville et blitt kastet). Selv om sjansen for å bli gravid ikke blir så mye større så er den i allefall litt større. Skulle det resultere i tvillinger så blir det nok tøft men da slipper jeg i allefall flere prøverørsforsøk da jeg synes to barn er nok.
Magstar Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Leste nå i papirene jeg fått fra AVA i finland, at de kan fryse ned igjen egget om det ser bra ut. Jeg har tenkt mye frem og tilbake på det med innsetting av ett eller to egg. Der fikk jeg svaret av legen min.. puh. Da trenger jeg ikke velge å kaste ett egg.
Chaiemae Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Mitt egg nr. 3 på andre forsøk var for dårlig til å bli fryst ned og jeg kunne ikke kaste det. Tenk om det var det som hadde blitt til et barn. Håper jeg får flere egg denne gangen, at de deler seg perfekt og at jeg får mange i fryseren.
lubbeline Skrevet 14. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2008 Jeg skal helt klart sette inn to egg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå