Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 trenger litt hjelp, skulle ha flyttet noen siden men vet ikke om det går?? sukk
hit og dit Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Du må flytte doble sider i såfall. Klikk på sida du vil flytte, hold knappen inne, og dra den bortover linja, slipp der du vil ha den.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 takk for hjelpen. jeg dreit i hele flyttingen og bare gjorde det litt anderledes heller.. nå er boken bestillt:) håper den blir bra!! ble 50 sider!!
hit og dit Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Far min laga ei prøvebok med bilder av søstra mi og hesten, for å sjå korleis det vart før eg la ned mykje arbeid i skriving og styling. Det vart overraskande bra resultat! Min er ferdig trykka og venta i posten neste veke =)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 så bra!! jeg gleder meg til å få "skrytealbumet" vårt, fra guttens første leveår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå