Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hei Da jentungen hadde kolikk så anbefalte moren til typen kamomille te som beroligende, jentungen er helt bra nå, prøvde alt fra sukkervann til kiropraktor, og hun ble bra ettervert, så jeg vet ikke helt hva som hjalp, men jeg tror 3 ganger hos kiropraktoren hjalp mye! Jent ungen er 4 mnd og 2 uker og min mann og min mor fortsetter å gi henne te hver eneste dag, jeg har sagt det ikke er sunt, men dem hører ikke på meg og står på sitt, i og med at jeg full ammet så mente jeg at det beste var morsmelk, har merket at jentungen ikke er så flink med åuppen lenger og at morsmelken har blitt mindre! Og siden det er mitt første barn og jeg ikke har noe erfaringer med små barn fra før, så for jeg bare høre at alle andre er mye flinkere med barn, min mann sier hans mor vet jo det med å oppdra barn mye bedre enn meg, fordi hun har oppdratt 4 fra før, men å gi te til barn har jeg aldri hørt om eller lest noen sted, håper noen der ute kan gi meg noe fornufti svart. Kan noen gi meg noen goe råd om hva jeg bør gjøre?? Jeg vil jo hennes beste og så absolutt gjøre det som er best for henne! Hilsen frustrert mamma
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Forresten så glemte jeg å spørr hvor ofte dere gir mat til deres barn om natten ? jeg ammer henne 2 til 3 ganger om natten, synes dere det er mye ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå