Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ble resultatet av 13 egg. Hadde håpet det skulle bli flere, men 5 er bra det!!

Så da er det bare å krysse fingra for at de utvikler seg fint. Innsetting mandag:-)

Flere som setter inn da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 er flott, lita!! Krysser alt jeg har her for at de utvikler seg som de skal.

Masse lykke til:))

Skrevet

gratulerer.. 5 er jo kjempefint.. kanskje du får 2 tilbake og 3 på frys eller to av hver som jeg fikk av 5 totalt..

,Masse lykke til på mandag :o)

Skrevet

Krysser fingrene for deg:-)

Klem,

Skrevet

Håper det er 5 flotte gullegg som bare ligger og koser seg i skapet (eller hvor det nå er de ligger) til mandag.

Skrevet

Takk jenter.

Jeg kjenner jeg er så superpositiv, det er akkurat som om jeg vet vi skal lykkes nå. Uff Jeg kommer til å gå såå i kjelleren...!

Jeg har nemlig ingen som helst grunn til å være positiv, har aldri vært noe særlig bra kvalitet (deling) på eggene da jeg kommer på innsetting. 5 befruktede sist også, men bare ett som var bra på innsetting to dager etterpå... sånn har det egentlig vært hele veien (mitt femte forsøk). Skulle så gjerne visst hvorfor så få av eggene utvikler seg....

Men nå kjenner jeg meg altså så positiv:-) Blir spennende å høre i morgen.

Skrevet

Hvordan går det med deg i dag da?

Nysgjerrig her jeg=)

Skrevet

Takk som spør:-)

Jo i nå ruger jeg på to fine egg. ett syv-delt og ett åtte-delt. Men som tidligere-ingen på frys. Men det spiller ingen rolle hvis dette går bra. Ligger på sofaen nå, er fortsatt litt ømt og vondt i magen.

Har planer om å gå en liten tur hver dag, spise masse kjøtt, fisk, frukt og grønt, drikke masse vann og tenke positive tanker.

:-)

Skrevet

Dette skal gå så bra så, lita:))) Jeg heier på deg!! Det er gulleggene du har fått satt inn nå:))

Skrevet

Jeg håper for deg Lita :o)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til. Håper det lykkes denne gangen.

Klem

Skrevet

spennende...masse lykke til ...

Skrevet

HURRA! Du skal se det går hele veien denne gangen! Go'ruging - og jeg krysser fingrene for deg:-)

klemmmm

Skrevet

Gratulerer så mye. % fint befrukta er jo bra det :)) Jeg fikk 6 befrukta, men egga var ganske dårlige, måtte kaste 4 av dem. Satte inn to som sikkert ikke er noe særlig...

Lykke til lita78 ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...