Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 For 5 år siden mistet jeg min 2 år gamle sønn. Vi har ingen andre barn, men nå skal vi bli foreldre igjen. Gutten som vi mistet het Oliver. Han var lille gullet mitt og jeg pleide å kalle han Gulliver. Jeg har ikke lyst til å bruke Oliver igjen. Vil at Oliver skal få ha det navnet for seg selv. Men jeg har tenkt mye på at kanskje kunne han het Gulliver. Ja vi får foresten en gutt igjen. Er navnet Gulliver for spessielt, eller er det greit. Har lyst til å få noen tilbakemeldinger på det før jeg tar det opp med mannen min. Takk for alle tilbakemeldinger. Håper dere er ærlige...
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Noe så utrolig trist! Oliver er nydelig Gulliver var litt spesilet men jeg synes dere bør ta det. Det har jo en så rørende historie bak seg.. snufs:(
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Ville ha nøyd meg med Iver. Han du kalte Gulliver, får du jo dessverre aldri tilbake. Lykke til med alt
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Tror ikke det er så lurt å kalle et barn for Gulliver. Ikke lett å leve opp til brorens kallenavn heller. Iver er et fint navn hvis du vil oppkalle, men Oliver/Gulliver får du jo aldri tilbake selv om du får en gutt til.
Tyra85 Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 syns det var et veldig fint navn jeg. men er litt enig med kaisa over her, at hvis du bruker oppigjen navn/kallenavn vil det være vanskelig for gutten å leve opp til det. navn blir så personlig. helt bortsett fra slike spesulasjoner syns jeg navnet Gulliver var veldig fint. mange barn får spesielle navn om dagen så det skal du ikke bry deg om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå