Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvem alle dere er her inne, hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært prøvere??Selv er jeg 32 vært prøver i 2,5år og skal igang med mitt 2 ivf forsøk på riksen denne gang skal ringe inn mens i april.., fikk 2 gutter v et privat forsøk i København for 6 år siden..Hva med dere da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33 år, og har vært prøver sien jan 05. Altså over 3 år nå. Ble gravid på egenhånd i høst, men det endte i en sa. Hadde første ivf i des. Det endte negativt, men det lagde hcg, så masse surr etterpå. Positivt fryseforsøk i feb, men det endte desverre i en bo (tom fostersekk). Først nå er hcg på 0, og jeg avtalte nytt forsøk i går. Det blir uttak/innsetting i uke 26. Begynner på spray 19 mai. Holder til på Riksen, og har ingen barn fra før.

Skrevet

Hei!

Jeg er 31. Ingen barn. Prøvd i snart 2,5 år, 2 SA, siste gang for ett år siden. Har hatt LAP for litt over 1,5 mnd siden. Skulle fjerne en livmorsvulst som vokser, men dessverre kunne de ikke gjenomføre det pga ville ødelagt for mye. Så etter dette er vi nå på Riksen for å først prøve om inseminering kan hjelpe.

Måtte 2009 gi oss det vi ønsker mest av alt!

Skrevet

Jeg er 38 år, har vært prøver i 12 år.. har hatt 3 ivf forsøk i danmark, 2 gravid men mistet.. har nå hatt mitt 4 forsøk i porsgrunn og er nå på rugedag 10, skal teste på onsdag.. dette er super spennende.

Ønsker deg masse lykke til..

Skrevet

Dette blir jo kjempe spennende og høre hvordan det går med alle her:))

Skrevet

Hei. Jeg er 34 år, har fått to barn på naturlig måte. Den første sønnen vår mistet vi etter 6 dager, han var veldig syk. Det var et stort sjokk for oss, og sorgen vond og stor. Det er fire år siden. Vi fikk barn nr. to for to og et halvt år siden. Det er en sann glede, og vi er veldig takknemlige for han vi har. Men vi vil jo så gjerne at han skal få noen søsken, og vi lengter etter flere barn. Derfor begynte vi å prøve på nr. tre for to år siden. Det har latt seg vente på. Og i fjor sommer viste min manns sædprøver at han har sædceller med hodefeil. Vi har nå vært gjennom to icsi forsøk som har misslykkes. Tenker på å prøve igjen i mai, men vet ikke om jeg orker ennå. Siste forsøk var i februar. jeg synes det er rart at det skal være så vanskelig dette her, og at vi er så mange som sliter. Jeg tror jeg kjenner ti par som holder på med prøverør. Tenker på og føler med alle. Vi får håpe på en fruktbar tid framover. statistikken sier jo at de fleste barn blir unnfanget i sommerhalvåret : )

Skrevet

For en grusom opplevelse å miste babyen sin, jeg finner ikke ord.Livet

er forferdelig urettferdig, håper dere får en søster eller brorspire snart, skjønner deg veldig godt når du sier du ikke vet om du orker, men ikke gi opp, så går det dere godt.

Skrevet

Jeg er 27. Har en gutt på 14 mnd., og skal nå igang med 1. søskenforsøk. Skal ha icsi. Lyktes på 3. forsøket sist gang..

Skrevet

Jeg er 26 år. Har ei jente på 3,5 år som ble til ved første naturlige forsøk. Sjokket var derfor stort når det tok den ene måneden etter den andre uten positiv test. Lap viste endometriose og en tett eggleder. Er nå igang med mitt 1. IVF forsøk. Har sprayet i 10 dager. Etter planen uttak i uke 19. Tilhører Riksen.

Skrevet

Hei! Jeg blir 35 år til sommeren, og da har vi også vært prøvere i 4 år. Har hatt et IVF-forsøk, et ICSI-forsøk og et frysforsøk etter ICSI. Har aldri hatt positiv graviditetstest - men legene sier at det ikke er noe i veien med oss (gikk gjennom full utredning inkl. laparoskopi før vi ble henvist til IVF).

Jeg er igang med tredje forsøk nå, det blir sikkert ICSI. Er litt bekymret fordi jeg har måttet gå lenger på sprøyter denne gangen, men skal til andre UL imorgen og håper å se at det har blitt flere follikler av riktig størrelse enn det var på torsdag. Håper på uttak onsdag.

Vi satser på 2009, damer!

Skrevet

Jeg er snart 20, sambo er snart 24. Vi har hatt 3 SA og vært prøvere i nesten 1.5 år.

Har tatt alle tester Haukeland trenger, skal ha ICSI, Skal skrive søknad å div neste time. Vårt problem er at sambo har dårlige svømmere..

Skrevet

Jeg er 31, mannen er 27. Vi har et barn på 7 mnd, unnfanget ved icsi, på første forsøk. Var prøvere i 3 år før dette.. Nå har TR kommet etter fødselen (i dag faktisk) så nå venter jeg bare på at den skal komme i ordentlig syklus før vi ringer og starter søskenforsøk med fryseegg..

Skrevet

Heia.

Jeg er 32 år, har en flott gutt på 3 år laget på naturmetoden. Vil så gjerne ha en til og har holdt på med dette i snart et år. Satt inn et egg den 3.april og er i mitt første forsøk.

Skrevet

Jeg er 37 år, sambo er 35 år. Vi har prøvd siden vi ble ilag, men har aldri blitt gravid på egenhånd. Nå fikk jeg inn to egg ved IVF den 9 april, så det er litt spennende dette her. Egentlig har jeg ikke brukt prevensjon etter fylte 21 år. Har hatt mange partnere, men ALDRI blitt gravid. Så man kan si at jeg har vært "prøver" i over 16 år...

Håper virkelig det klaffer nå :))

Skrevet

Blir 33 år om en måned, ingen barn. Vært prøver siden 2004 - første forsøk i 2005. Har vært gjennom 1 IVM, 2 ICSI, 1 frys - ble gravid men MA(BO) i uke 8. Er nå i gang med frys nr. 2 med innsetting i uke 17/18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...