Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 det het Oldermor og har fått litt sansen for navnet:) hva synes dere? hvordan ser dere for dere foreldrene til Sigrid?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Det syns jeg er kjempefint i alle fall! Foreldrene.. Hmm.. Ikke altfor unge, interessert i navn og tradisjoner...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Sigrid er kjempefint! Ser for meg foreldrene som bevisste og jordnære folk.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger! står mellom Alma og Sigrid, så stem i vei! HI
Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Sigrid er nydelig. Men jeg synes Alma er HELT nydelig. Liker det navnet kjempegodt, ett av mine favorittnavn! Så jeg ville valgt Alma! Kort, pent, enkelt, solid og søtt!
prebs Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jeg ville gått for Alma! (Har litt dårlige assosiasjoner til Sigrid, pluss at jeg synes det er litt "tregt")
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Sigrid er et navn jeg har fått mer og mer sansen for! :-) Vi har også lyst å kalle opp barnet. Derfor har vi tenkt over hvem vi kan tenke oss og kalle opp etter, og en av dem er min bestefars søster Sigrid. Før syntes jeg det var et skikkelig gammelkjærring navn, men etter å ha tygget på det lenge, så synes vi det blir bare finere og finere! Så hvis det blir jente kan det godt hende at hun får det navnet. :-) Tja, jeg vet ikke helt hvordan alle Sigrid`s foreldre ser ut, men hvis vi blir foreldre til en Sigrid, så er vi nå 25 og 29 år. Vil absolutt påstå at vi er normalt oppegående mennekser, har et sosialt liv og mange venner. Ganske så ordinære folk ;-) Av Sigrid og Alma tror jeg at jeg vil stemme på Sigrid. Men Alma er også et kjempefint navn!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Sigrid er et ordentlig og godt navn. Skikkelig stødig; du piller ikke en Sigrid på nesen, nei! Alma klarer jeg bare ikke å like, så for meg hadde dette valget vært lett. Min første tanke om Sigrids foreldre er at de er jordnære og voksne folk og med styr på livet. Likevel fikk denne fine tanken en liten knekk da jeg fikk se at HI skrev oldemor med stor O og med en R for mye, midt i en setning... ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 HI her:) Sigrid vant det likte gubben best også! Jo Kakao, jeg skrev innlegget ganske fort så det er nok skrivefeil ;-) Tusen takk for hjelpen alle sammen! HI
Molla-67 Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Både Alma og Sigrid er nydelige navn... ser dere har bestemt dere og er hjertens enig. Sigrid er min favoritt og siden oldemor også heter det blir det litt mer personlig med navnevalget. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå