Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Vi har vansker med å finne navn til jenta vår. Jeg liker: Ane Eline Hedda Oda Tuva Eivi Alma Dina Pappan liker: Mia Milla Milana Noen som har forslag til dobbeltnavn, evt. et kombinavn...?? Kommer på Mia Eline og Miane..men blir liksom ikke helt fornøyd.
Vannmann35 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Mange søte navn her, men siden alle er korte er de vanskelige å sette sammen - det blir ikke så vellykket. Ane Mia og Hedda Eline er de jeg synes passer best men...
prebs Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg liker din smak best iallfall! Vanskelig å kombinere, kommer også bare på Mia Eline. Jeg ville helt ha unngått Miane og Milana... Han liker ikke Marie og Maria, da, det ligner jo litt på hans favoritter? Da er det nemlig mye lettere å kombinere. Alle dine navn passer fint sammen med Marie/Maria. Ellers er det vel å bla opp i navneboken og finne minste felles multiplum...=)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Jeg har jo to av navnene dine på topplisten selv, Mia og Eline.. hittil vil jeg at hun skal hete Eline, så liker definitivt det best! men Ane er også ganske fint (men det liker ikke pappan desverre) Tuva er også fint. De andre navnene er helt vanlige.. Mia Eline var veldig søtt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå