Gå til innhold

April: Tante jenta mi hadde ett uhell i barnehagen i går....

Anbefalte innlegg

Eg skulle ut å gå tur - skulle på kontroll med hu minsta.

Når eg kommer ned til innkjørslen vår så kommer der en ambulanse med blålys og i full farn nedover vegn. Så bråstopper den og en av mennene kommer løpende i mot meg og roper "hvor er barnehagen" Alle hår på kroppen min reiste seg. Eg forklarer raskt hvor barnehagen er og ambulansen snur og spinner seg ut av innkjørslen vår.

Eg tenkte staker unge og ikke minst så ekkelt for foreldra som er blitt oppringt og får beskjed at barnet deres blir henta av ambulanse.

Eg forsetter på min veg og når eg er komt opp til motorvegen (tar ca 15min) så kommer ambulanse forbi meg igjen. Men så svinger den inn til min søster som bor 200 m bort fra der eg var. Eg begynner å springe og kjenner at eg blir redd. Er det virkelig tante ungen min? Men når eg kommer bort til min søsters hus så kjører ambulansen igjen. Og eg hiver meg på telefonen og ringer min søster.

Jo det er min tante jente på 3,5 år som hadde ramla stygt i branehagen. Slått hode og rygg, mista pusten og hadde kramper.

Til lege og så til sykehus. Blodprøver og røntgen. Mistenker epelepsi, noe dei må finne ut av med tiden.

Så i går måtte eg da passe mine to andre tantebarn. Ei jente på 7mnd og en gutt på 6. Så kan tenke dere hvor travlet det ble med to babyer + 5 andre barn i hus. Eldste gutten min hadde besøk i tilegg... Travel dag ja... hehe. Var helt utslutt når klokka va 21... så da krøyp eg til seng...

Fortsetter under...

For en ekkel opplevelse. Jeg må bare nekte meg selv å tenke meg muligheten av å få slike telefoner- blir gjerne liggende søvnløs i flere netter av slike tanker!

håper det går bra med jenta- du må fortelle oss hvordan det går!

varme klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...