Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det forkjølelse i anmarsj. Bruker stort sett aldri og ha noe høy feber, så da går det vel bra, eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke opptimalt da, men du blir jo frisk. Jeg har vært syk på to av mine innsettinger og de har ikke sagt noe om det på klinikken.

Masse lykke til frøya, det blir spennende å følge deg, selv om vi ikke blir rugere sammen denne gangen.

xxx

Skrevet

Tusen takk, Solvilha2:)) Hvordan er ståa hos deg for tiden??

Skrevet

Akkurat nå går det ikke så bra, men vi ser fremover. Har netttopp tatt en kur for å sette igang medisinsk abort etter ma. Satte inn egg 27 feb og lykkes. Uheldigvis fikk jeg kraftig influense, med høy feber i påska. Tok ikke så mye febernedsettende fordi jeg trodde ikke det var bra. Det skulle jeg gjort, feberen forårsaket mest sannsynlig ma.

Har vært på flere ul for å se om det var noe håp, men desverre ikke. Blir ikke så artig denne helga. Nå er håpet at tr kommer fort tilbake og er stabil så jeg rekker fryseforsøk før sommerferien.

Skal følge med deg nå i rugetida di. Gleder meg stort på dine vegne og er sikker på at nå er det din tur.

xxx

Skrevet

Dette var fryktelig trist og høre, Sol:((( Jeg visste jo at du var blitt gravid, men noe jeg leste en plass fikk meg til og stusse, og lure på om du kanskje hadde mistet.... Skal det altså ikke "mer" til en høy feber for at man aborterer? Jeg f.eks visste ikke at det var "så" farlig.....

Huff! Det er mye man ikke vet. Du har min største medfølelse, Sol. Kjempelei meg på deres vegne.

Er godt og høre at dere klarer og se fremover. Krysser fingre og tær for at dere rekker et fryseforsøk før sommerferien, og at du kan gå sommeren i møte som gravid igjen.

Hyggelig og høre at du følger med meg:) Jeg ønsker så sterkt at det skal være vår tur nå:)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...