Lykke X 4 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hvordan er disse vognene for så små folk? Hvordan er komforten? Hvilestilling? Plass?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Du tenker kanskje sportsdelen. Oth kan ikke legges helt flatt, men jeg brukte den til jenta mi fra hun var 3 mnd. så flatt som det går. Den er ergonomisk i ryggen, så det blir ingen belastning på hofter og rygg. En kjempegod vogn.
LegallyBlond Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Brukte oth fra 10 mnd til førstemann, og phil and teds fra 6-7 mnd til andremann. Begge har sittet kjempegodt i disse vognene, mye bedre enn i den tradisjonelle kombivogna vår - der har de sklidd sånn ned i setet og fått en ubehagelig knekk i ryggen. Så de gir skikkelig god støtte. Hvilestillingen er veldig god i begge to, phil and teds har full liggestilling men den bruker jeg nesten aldri. Synes barnet ligger bedre med litt helling i ryggen, spesielt når vi triller mye i nedoverbakker. Så når ungen er 8 mnd hadde jeg ikke nølt med å ha en av disse vognene med tanke på liggestilling iallefall. Liker sittestillingen best på phil and teds, men bortsett fra det så liker jeg best oth av de to selv om begge to er gode vogner. Plassen er veldig god i begge to, oth er bredest og phil and teds har lengst rygg. Best plass under bøylen foran på p&t, litt smalt på oth. På oth må en også kjøpe bøylen som ekstrautstyr, noe jeg anbefaler å gjøre om du går for den vogna. Men begge vognene har god plass til både barn og vinterpose. Eneste minuset med vognene er at de ikke har regulerbart fotbrett og fottrekk. Fotbrettet plaget meg mer enn ungene, de sov godt de =) Hjemme la jeg en pute under beina når de sov, men ute sov de veldig godt uten også. Og fottrekk har jeg sydd selv, det er kjapt gjort om du kan opp-ned på en symaskin. Til oth finnes det også universal fottrekk som passer, og det finnes folk som syr på bestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå