Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Vi sliter sånn pga. at vi liker så veldig mange;) kunne dere rangere disse navnene: Petra Alma Viktoria Elisabeth Ingrid Amelie Frida Anna Sunniva Sandra Christina\Kristina TUSEN TAKK PÅ FORHÅND!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 en ting til: Kunne dere komntere hvert navn? TAKK HI
Lady lovely locks Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Fine navn Sunniva er min absolutte favoritt blandt disse. Spessielt, gammelt vakkert Ingrid Amelie (Amelia) Elisabeth Sandra Alma Kristina Bruk K, det er min mening Anna og Petra. ikke noe for meg. sorry
prebs Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Mange fine navn her! Rangerer: 1.Anna- herlig, herlig, men vanlig, vanlig... 2.Ingrid- klassisk og pent, mye brukt 3.Frida- sjarmerende 4.Kristina -skrevet sånn, vakkert 5.Elisabeth- klassisk og pent, går aldri av moten 6.Alma- koselig, på vei opp 7.Sunniva- vakkert 8.Viktoria -staselig 9.Petra- må bli vant til det, så kan jeg like det 10.Amelie- liker Amalie mye bedre 11.Sandra- det eneste som er absolutt not
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Petra - liker det desverre ikke. Er litt hardt og ikke så fint. Alma - kjempefint navn! Et godt valg. Viktoria - helt ok, men lei av det. Elisabeth - helt ok det også, et klassisk navn som er litt "tidløst". Ingrid - ganske fint. Ser for meg en litt streng dame med store røde plast øredobber, permanent og pelskåpe av en eller annen grunn. Men det er jo også et pent og stødig navn. Amelie - synes ikke det er så veldig fint. Liker Amalie bedre. Frida - litt tøft. Ser for meg ei tøff jente med håret til alle kanter! ;-) Anna - kjempefint! Det er også på min navneliste, som oppkalling. Sunniva - helt ok. Men synes det er litt fisefint av en eller annen grunn. Sandra - liker ikke det navnet. Er så lei av det, og kjenner 4 Sandra på min alder. Alle er litt av den typen med litt for mange meninger. Kristina - klassisk og pent, og tidløst, som Elisabeth. Mine favoritter her er helt klart Anna, Alma og Kristina.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Liker best Frida.. passer sammen med MANGE navn om dere vil ha dobbeltnavn.. Frida Viktoria Frida Amelie Frida Elisabeth 1.Frida 2.Amelie 3.Viktoria 4.Sunniva Er en av få som ikke liker Elisabeth (i det hele tatt). Christina, Sandra, Anna, Ingrid er kjedelige. Petra og Alma er ikke kjempefint, men helt greit... Frida liker jeg veldig godt:) Nydelig navn til en nydelig jente..
Vannmann35 Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Petra - liker det ikke - et hardt navn som ikke er særlig feminint Alma - koselig Viktoria - pent, men oppbrukt Elisabeth - vakkert, klassisk og lite brukt nå Ingrid - kjedelig Amelie - fint, men Amelia er enda finere! Frida - helt fint Anna - en klassiker, veldig pent Sunniva - liker ikke, litt sånn kiosklitteraturnavn... Sandra - harry så det holder... Christina\Kristina - klassisk, men litt kjedelig/ uspennende Jeg ville nok gått for Elisabeth, Anna eller Amelie :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå