Gå til innhold

Jeg har gått ned 20 kg siden 2. januar :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink du har vært ! Gratulerer=)

Håper jeg kan skrive et slikt innlegg om noen måneder:

"Jeg har gått ned 20 kg siden 4.april!" (For da startet jeg!)

Vil gjerne vite hemmeligheten jeg også :-)

Du har vært kjempeflink :-D

Jeg har gått ned 23 kg på 2,5 mnd - fra 28.jan til 5.april.

Fra 93-70. Har fortsatt en BMI på over 30, og vil gå ned 15 kg til, så er ikke ferdig å "jobbe" enda ;-)

Hva som er hemmeligheten? Jeg har trent MASSE og spist veldig sunt. Holder meg langt unna snop, og karbohydrater for øvrig. Ellers spiser jeg masse. Masse salat, masse kylling, masse fisk. Men altså ikke noe pasta og brød. Dvs, spiser to rugsbrød med egg og majones (lett-varianten) hver morgen. Holder meg unna melk og juice også. Drikker vann, pluss masse Coca Cola Zero. Får jeg lyst på noe snop spiser jeg sånne poser med frossne bær som finnes i frysediskene på butikkene. En slik pose inneholder ca 30 kcal. Og hvordan får jeg tid til å trene så masse, vel, jeg tar med babyen. Jogger med vogn, rett og slett. Er ellers masse ute og beveger meg og tusler rundt i nærmiljøet.

Jeg tror alle skjønner at man går ned i vekt ved å være i masse fysisk bevegelse og putte mindre inn i brødhullet enn hva man forbrenner, men har inntrykk av at mange skulle ønske de kunne sitte på rompa, trykke i seg snop og allikvel gå ned i vekt... Kom dere ut, jenter!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...