Gå til innhold

Flere enn meg som sover på eget rom for tida??

Anbefalte innlegg

Har i flere uker sovet på gjesterommet jeg for at mannen min skal få sove om natta.. Jeg er oppe alt fra 3-6 ganger pr natt på do, og sover urolig da jeg ikke finner noen stillinger som er behagelig da jeg har bekkenløsning. Da min mann ikke hadde sovet på ca 4 døgn måtte vi gjøre noe drastisk! Trist å sove aleine, men bedre det enn at han blir aldeles utkjørt :-)

Fortsetter under...

Hihihi.. ja kjenner meg igjen der ja.. min samboer har ligget på sofaen i 1 natt for å bli uthvilt til jobb.. han vokner også av at jeg er oppe å tisser.. Blir bedre når vi får flyttet for der er det gjesterom som han kan ligge på ved urolige netter.. hehe:)

Kjenner meg godt igjen. Min mann og jeg har sovet i hvert vårt rom i flere uker, men nå har vi endelig greid å sove sammen igjen i tre netter. Håper det fortsetter sånn. har sovet lett, gått ofte på do og pustet tungt og snorket, skikkelig sjarmerende ;) til slutt måtte vi bare prøve å sove sammen igjen, for gjestesenga har vært vond å ligge på i lengden for mannen min.

tror jeg er på do i snitt 7-8 ganger per natt...holder på å bli sprø. Plluss de andre plagene. Og nå har lillegutt på 2 begynt å holde det gående om nettene også. han som alltid har sove godt. I tillegg piper det i nesa til mannen min, så jeg blir nesten gal av alt sammen.

snakk om oppladning til fødsel...

Annonse

har hålt på sånn i nesten en måned her hjemme:0)begynte med at samboeren min pratet og smattet så mye at jeg ikke fikk såve,+at jeg var på do 5-6 ganger om natten.men nå er d pga at jeg snorker å tisser som bare det,å han ikke får såve,så han har okupert barnerommet,skulle bare mangle,det er jo viktigere at jeg får såve godt.......:0)(han er eni i d):=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...