Gå til innhold

testen viste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRAVID!!! det virker helt fjernt ut...kjenner det kjempegodt på kroppen, men likevel er det så rart å tenke på... fikk satt inn 2 fryseegg, og er veldig spent på hvordan ukene framover blir...håper spiren(e) holder seg fast der i 9 mnd. Tok en svaak CB i går, men tok CBD i dag der d sto "gravid", så nå er dette hvertfall blitt bekreftet. Regner ikkje med at det er kjemisk, vet ikkje hva det er egentlig ;-)

En glad jenter her nå...håper dere andre også snart er like glade! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Hvilken rugedag er du på? Og hvordan kjenner du det på kroppen?

Skrevet

er på rugedag 12 i dag. viste svaakt igår også... kjenner det prikker, stikker i brystene...noe helt vanvittig. Ellers så strekker det, og stikker i maveregionen. Det er en ubeskrivelig rar følelse som eg ikkje har kjent før, så var derfor veldig sikker da eg testet!!! :-) har du testet? lykke til!

Skrevet

Tjohoo! Gratulerer så mye med positiv test! Kos deg masse fremover med den voksende spiren din. :-)

På Riksen skal vi ta blodprøve på dag 12, så det kan jo ikke være altfor tidlig å teste.

Skrevet

Så fantastisk!! Måtte spiren[e] holde seg der i 8 mnd til!

Jeg er bare på rugedag 10, så vi kommer til å teste på mandag. :-)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre:-)

Skrevet

Hei GRATULERER SÅ MYE.Jeg er spent jeg også,for jeg har kjent at det stikker i brystene og veldig i begge sider nedi magen.Er på ruge dag 8 i dag.Kos deg fremover.Klem.

Skrevet

GRATULERER.Det er en spennende tid du går imøte, har du vært gravid tidligere?? Jeg har tvillinger selv, resultat av ivf i København for 6 år siden. tyder jo nesten på at det er tvillinger du har nå siden så tidlige sterke symtomer...lykke til;))

Skrevet

Aldri fått en positiv test før... så dette var kjekt... du mener det kanskje er 2 ja..så kjekt... blir spennende... har utrolig mye stikking i bryster og mage.... men eg vet jo ikkje hvordan det er å være gravid... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...