Gå til innhold

Dere som har hatt ass. befr og lykkes :o))

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på rugedag 10, ingen tegn til tante, og jeg pleier å spotte mange dager før mens.. minner litt om mitt 2 forsøk da jeg ble gravid..

De to andre har jeg spottet en del før mens har kommet for fullt.

Hvordan var deres symptomer??

Jeg er små kvalm, super trøtt, og det stikker litt nedi lysken på en måte, og jeg har en del murringer..

Tenk om jeg lykkes, da kommer jeg til dere :o)

Fortsetter under...

Vi var i Haugesund og fikk satt inn egg. Vi lyktes på første forsøk, og nå er jeg i uke 19!!!!

Jeg hadde ingen spotting, men jeg var ekstremt trøtt omtrent fra dag en. Murringen i magen kommer fra eggstokkene- de har jo fått en del "bank". Hos meg satt murringen i til ut i uke 13-14.

Ut over det har jeg vært "symptomfri"- synes jeg har vært utrolig heldig: ingen kvalme eller humørsvingninger. Har også kunnet fortsette med treningen min, bortsett fra at jeg nå merker at jeg er litt mer kortpustet, men det er jo småting.

Masse lykke til!!!!! Er sikker på at vi snart vil møtes her inne igjen ;)

Hei

Jeg kjente absolutt ingenting under rugedagene, var verken trøtt eller kvalm men hadde det likevel på følelsen at jeg var gravid, og det var jeg! :) Symptomene du nevner dukket opp en stund etter at jeg hadde testet positiv.

Jeg krysser fingrene for deg, bare fire dager igjen til du kan teste vel?

Hei,

jeg ble gravid på fryseforsøk i naturlig syklus. Hadde veldig lite symtomer, Litt ømme pupper, noe som kom og gikk i rugeperioden.

Testet på dag 11, da var jeg ganske sikker på at jeg var gravid pga av mensen ikke var kommet. Pleier aldri å ha syklus på over 28 dager, heller et par dager kortere. Hadde positiv eggløsningstest på dag 16 og innsett på dag 18.

Nå er det bare tre uker igjen til termin :-)

Lykke til!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...