chrissi Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Har 3 gutter fra før som heter Christian, Andreas og Joacim. Fått vite at jeg endelig skal få en liten tulle. Syns dere Thea passer sammen med guttas sine navn? kom gjerne med andre forslag hvis dere har det? Men vil ikke ha noe dobbelt navn, siden ingen av de andre barna mine har det.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 så var det denne Thea da.. Nei det synes jeg faktisk ikke., Thea er et kort og mer poppis navn i forhold til brødene. Jeg synes klassiske navn som Elisabeth, Maria og Viktoria passer inn. Min lillebor heter Christian og jeg Maria og jeg synes det klinger så utrolig flott!:-)
chrissi Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Takk for svar. Det har du faktisk rett i. Vil også gjerne ha et litt feminint navn, siden det er første jenta. Veldig fine navn du kom med
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 bare hyggelig det:-) jeg har flere på lager: Andreas, Christian og Ingeborg Andreas, Christian og Anna Andras, Christian og Caroline Andreas, Christian og Amalie Noen du likte? ønsker deg masse lykke til så koselig med ei tulle. Jeg venter også ei prinnsesse og jeg har endelig funnet det rette navnet det er jeg sikker på at dere også gjør;)
chrissi Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Takk for det. Gleder meg kjempe mye! Har ønsket meg en jente i mange år nå. Syns Ingeborg og Caroline var veldig fine navn. Når har du termin da? Er det din første?
Gjest Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 nei det er min andre, har en tulle til fra før:-) Jeg har termin 20 mai:) du da? jenta i magen skal hete Petra Elisabeth;) og Storesøster heter Stine Henrikke.
chrissi Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Så heldig du er som snart skal føde. Jeg har ikke termin før 16 August. Hvor gammel er datteren din da? Guttene mine er 4, 6 og 8 år. Fine navn du har på jentene dine.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Takk for det:-) hun er 2,5 år:) fine navn du har på guttene dine også
Vannmann35 Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Jeg er enig med Lille Kattepus :-) Kan også foreslå følgende navn: Christian, Andreas, Joacim og: Benedicte Marie Margrete Anniken Nicoline Emmeline Filippa
Gjest Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Gratulerer så masse med en liten prinsesse på vei! Blir nok kjempestas med henne, ja:-) Synes ikke Thea er noe fint, dessuten er det veldig poppis.. Synes dere bør velge et litt mer feminint navn til første datter: Christian, Andreas og Joacim, det bare må bli: Elisabeth!:-) Helt nydelig navn...
*Minnie Mus* Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Elisabeth Alexandra Henriette Viktoria Maria Ingrid Karoline Camilla Christina Sara
chrissi Skrevet 12. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2008 Kan dessverre ikke kalle henne Elisabeth, for det heter datteren til samboeren min. Men jeg er helt enig med deg at det er et kjempe fint navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå