Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 har så lyst å føde barnet mitt vaginalt ,har flere barn fra før. vet noen om dette er mulig selv om det er svært tidlig?? blir lei meg om jeg må ta keisersnitt åsså...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Veit ikke helt, jeg måtte ta keisersnitt i uke 32 men det var hastesnitt, fordi ungen ikke pustet og det begynte å se ille ut med kroppen min (sa legen ihvertfall). Jeg hadde snakket med legen om det, jeg veit om noen som hadde svangerskapsforgiftning og fødte vaginalt, men veit ikke hvilken uke det var i.
2 søte prinsesser Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Så sant du ikke blir kritisk syk fort så kan det hende du kan føde barnet vaginalt. Alt avhenger av formen din. Jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning begynte m symptomer uke 30 - ble lagt inn uke 34 og vannet gikk 35+0 og fødte normalt. Men ble fortalt at med svangerskapforgiftning så var det min helse de var mest bekymret for... Håper du ikke får får høyt blodtrykk og for mye protein så går det nok bra ser du :-) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå