Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kl 01:45 gikk vannet mitt.. splash utover badegulvet. E 3 daga på overtid, så tidligere i dag bestemte æ mæ før å bestille mæ time hos akupunktør. Æ va heldig og fikk time tel igangsettings akupunktur på ettermiddagen. Etter at han hadde satt de nålene, fikk æ mi første sammentrekning. Va mer som kynner enn rie følelse..i løpet av kvelden har det vært lette mens smerter i ryggen. No har æ rie med ca 7 min mlm rom og dem vare ca 40 sek, å tru mæ det e ikke tel å ta feil av ka rie e! Å æ som va så redd før at æ ikke sku skjønne når de satt inn:) Så akupunktur e virkeli å annbefale!

Har snakka med føden, dem sa at æ sku komme inn i morra på formiddagen. Så fremst ikke rien kom hyppigere og varte lengere, åsså va det viktig å prøve å sove. Men det e steike umuli når rien sett inn, så hær sett æ.. Richard sover som en stein, heldig e han!!

Det som e helt fantastisk e at om ikke lenge e baby i arman mine, æ lure så på ka det blir! Oppdatering kommer etterhvert..Lykke tel videre jente, vi snakkes:)

-Gry-Hege!

Fortsetter under...

Hei Gry-Hege og masse lykke til! :) Vi tenkte på om det hadde skjedd noe siden du ikke kom på Polarsenteret igår! Så artig å høre hvordan vannet gikk og hvordan det er med riene. Bra at akupunktur hjalp siden du ikke hadde kjent nåkka før. Kor du ringte og bestilte det? I tilfelle æ bli å slit med det samme. Ser for mæ det... hehe. Huff, håpe du ikke e altfor sliten når fødselen starter for alvor siden du har vært oppe hele natta!

Ønske dæ masse lykke til og at alt går bra. Tenk kor fint det blir å få ha babyen i armene og vite ka du har fått =) Glede mæ te oppdatering!

Annonse

Hei alle sammen! Takk for alle lykke ønskningene det trengte æ:)

Lille Alvin ble født etter 26 tima hardt arbeid 13 april kl 03:11. Han va 4190 gram og 51 cm. Å e selvfølgelig værdens nydeligste gutt!! Vi e så stolt og kan sette å beundre han i flere tima:) Det e i hvertfall helt fantastisk å ha blitt mamma! Det e bare å glæde sæ, det e helt fantastisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...