Gå til innhold

Johannes, August & Linde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere foreldrene til trekløveret Johannes, August & Linde er?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er folk med god smak! Nydelige navn. Kan tenke med de ikke er pur unge foreldre. Jeg liker August og Johannes kjempegodt, og vil kalle min kommende baby August om det blir en gutt. Kan jeg få litt hjelp av deres gode smak til å føre opp noen jentenavn på "aktuell lista"?

Skrevet

Foreldrebe er skikkelige og flotte med flotte jobber! jeg liker ikke Linde så godt. Men hva Med Johannes August og Elisabeth?

LYKKE TIL!

Skrevet

Johannes og Augut er flotte navn og passer godt sammen. Linde derimot - skiller seg ut. navnet passer ikke helt med søskenes, selv om det er et koselig navn... Vet ikke helt hva - foreldrene tenkte da de navnga henne? Er det oppkalling inne i bildet eller? Uansett - tenker foreldrene er oppadgående og kanskje jobber med noe kreativt?

Skrevet

Johannes er vakkert og flott, samme med August. To kjempeflotte navn! Linde passer ikke inn.. Synes ikke det er så veldig pent, heller.

Skrevet

HI her.

"Linde" er ikke født enda, men kommer snart. Johannes og August skal med andre ord få en liten søster, og vi er skikkelig dårlige på jentenavn. HJEEEEEELP! Trenger forslag som rimer med storrebrødrenes!

Og ja, vi er snart tredeve, jeg jobber i forlag og han er skuespiller. Vi er relativt vanlige mennesker, men ønske om pene navn og sunne verdier for våre barn:)

Skrevet

Johannes og August er to fine navn som jeg liker godt! Johannes er på vår navneliste :-) Linde derimot synes jeg ikke passet til storebrødrenes navn, det skilte seg litt ut liksom. Er det lov og komme med andre forlag? Jeg drister meg til å foreslå noen jentenavn, som er fine, og som jeg synes passer litt bedre kansje :-)

Johannes, August og Ragnhild/Ragna

Johannes, August og Sofia/e

Johannes, August og Amalie

Johannes, August og Otelie

Johannes, August og Marie

Johannes, August og Liv

Johannes, August og Ingrid

Johannes, August og Solveig

Lykke til!

Skrevet

Neimen, hallo da!!!!!!!!! Du må da for all del bruke Linde!!! Det er et så utrolig søtt og flott og vakkert, og ikke minst spesielt navn! Jeg kjenner ei aldeles skjønn lita Linde, og synes det er suuuuuperfint! Synes det passer fint med Johannes og August også, jeg. Tror grunnen til at mange er skeptiske er at de ikke er vant med navnet. Tror jenta di kommer til å gjøre stas på et flott og lite brukt navn, jeg!

Skrevet

Syntes Johannes, August og Linde passet fint sammen, jeg også.

Om foreldrene tenker jeg også at dette er ressurssterke mennesker med god smak, gode jobber, jordnære men samtidig kreative. Dere er urbane og voksne.

Lykke til med navnevalg.

Skrevet

Johannes og August er flotte, sterke, solide og klassiske navn - synes de er kjempenydelige. Linde synes jeg ikke passet inn. Ville heller valgt et klassisk, feminint og flott navn (synes jeg) som:

Caroline

Elisabeth

Henriette

Olivia

Cornelia

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...