Gå til innhold

håper noen kan svare meg ang blødning etter keisersnitt

Anbefalte innlegg

hadde hastekeisersnitt for 10 dager siden og har blødd veldig lite den siste uka.. det gikk over til brun utflod og har ikke blødd noen ting i dag før nå plutselig kom det en masse klart rødt blod. blødde igjennom truse og bukse og i sofaen. det var en gul/hvit klump der også. har hatt litt magesmerter de siste dagene men det er kanskje pga såret..? blir litt engstelig når det blør så mye.. er dette normalt? håper noen kan svare meg

Fortsetter under...

Jeg fikk også en ordentlig blødning ca 10 dager etter snittet. Hadde blødd veldig lite før det og fikk litt sjokk da jeg satt og ammet i sengen og blytslig var det blod rett igjennom madrass og alt! Ringte føden og snakket med dem og de sa det var helt vanlig. Tydligen er det såret etter morkaken som kan gi en blødning ca 10 dager etter operasjon. Men hvis du er bekymret syns jeg du sakl ta en tlf til sykehuset og høre.

Hei! Jeg blødde av og på i ca 5-6 uker. Plutselig masse også ingenting. Det er jo akkurat den samme renselsen etter et ks som etter en vaginal fødsel. Men ta en telefon og snakk med legen din! Lykke til og gratulerer med den lille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...