Gå til innhold

flere med menssmerter i uke35?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme vis, den menssmerten etter toalettbesøket.. det er noen som sier at det er kynnere, men det får ikke jeg til å stemme.. eller, kan jo godt hende at det er slikt kynnere kjennes ut den siste tiden, jeg er i uke 38 idag, og håååper at den siste delen starter snart :)

Ååå da håper jeg noe skjer til deg snart da:=) Jeg vill liksom iallefall komme til uke 37 før jeg vill at gutten skal komme.. Hehe.. men ja jeg har også hørt at det kan være kynnere.. men det får jeg heller ikke til å stemme for jeg bruker å bli hard på magen å det er vell kynnere.. tenkte iallefall det.. men har søkt litt på menssmerter nå å ser at mange har det i flere uker.. så må nok bare leve med menssmertene i ukene fremover.. kan ikke tro at han vill ut enda:) Jeedda:) Har vært på kino i dag å magen var steiin hard.. merker at kroppen forbereder seg til fødselen ja...

Hatt det sånn jeg også, siden 36 fullgåtte. Jordmora forklarte det med at hodet presser på og beveger seg nedover. Hodet hadde festet seg i mitt tilfelle da. Kan også kjennes ut som murringer når livmoren strekkes og modnes. Føles som om mensen er rett rundt hjørnet liksom.

Å jada, flere med menssmerter... Jeg begynnte å få skikkelig vondte type menssmerter i uke 33/34. Vondt i både magen og ryggen. Kommer og går, og har ikke noen sammenheng om jeg har slappet av eller stresset fra før... Ble redd først, men nå ser jeg at det er så mange som har det samme, så høres helt normalt ut:)

Annonse

Hmmm mens-smerter, hva er det nå igjen..?

Har glemt det jeg.... Fikk antydninger til litt menssmerter etter jeg fikk guttungen for 3 år siden, men nå har jeg glemt det...

Kjenner det strammer seg i korsrygg, og "sting" eller "leverhogg" nederst i magen på den ene siden. men dette er kanskje bare kynnere?

beskrive det?

Jeg har også hatt menssmerter og "tak" i korsryggen i et par uker. Er 35 uker nå. Er nok kroppen som forbereder seg på å føde.... Jeg får det ofte i sammenheng med at magen strammer seg, men ikke alltid så lett å kjenne om magen er hardere eller ikke, synes den er ganske hard hele tiden....

Godt å høre at det er mange som har det sånn, for jeg har også vært litt engstelig for at jeg skal føde for tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...