Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har flere ganger spurt om navnene.. Nå er vi snart i mål, og er nesten klare når det gjelder jentenavn (skal være dobbeltnavn). Jeg har selv stått for en flere innlegg pr. navn under, det kan jeg ærlig innrømme.. Men synes det er så vanskelig.. Her er de fem "utvalgte", ett av dem blir det.. Johanna Elisabeth Elisabeth (ikke sikre på mellomnavn) Alma Elisabeth Leah Elisabeth Serina Elisabeth Hvilket alternativ liker du best? Hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Likte Leah Elisabeth best selv om Leah er veldig poppis nå. Syns den kombinasjonen var lettest, de andre ble litt tunge, iallfall hvis du skal bruke begge navna til vanlig.
minnie77 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Ja, det var fine navn, men litt tunge sammen synes jeg da..Hva med Hanna Elisabeth? Av dine alternativ likte jeg best Leah Elisabeth da det var enklest å si.. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Vil gjerne bruke begge navnene til daglig, men blir vel også mest til at det første blir brukt. Hanna Elisabeth er desverre ikke aktuelt, men takk for forslag. HI
Gjest Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Bare Elisabeth! Ellers likte jeg Johanna Elisabeth godt.. Men kanskje litt langt...
Vannmann35 Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Johanna Elisabeth synes jeg var flott, men - ønsker dere å bruke begge til daglig, så blir det litt for langt. Da setter jeg Alma Elisabeth som en god nr. to, evt Anna Elisabeth :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Syntes Alma passet best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå