Gå til innhold

Nelia og Peder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er foreldrene til Nelia og Peder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nelia gjør at inntrykket mitt blir litt dårligere enn om det bare hadde vært en Peder. Peder er et sterkt og flott navn som jeg kunne sett for meg som sønn av høyt utdannede mennesker, som er f.eks leger, advokater osv. Med Nelia tenker jeg at navnet Peder var litt "tilfeldig" dvs ikke så gjennomtenkt mtp "sjanger", Nelia er mer eksotisk og utenlandsk. Dermed tror jeg at kanskje en av foreldrene er advokat etc, mens den andre kanskje er kunstner, lærer osv.

Litt stilkrasj med navnene..

Skrevet

Foreldrene til Peder er koselige folk moren er kansje baker og faren er profosjonell kokk... Foreldrene er hyggelige og flotte mennesker og Peder blir som foreldrene sine:)

Neila er Sigøyner og reiser rundt om kring i verden. Familien røyker og bryr ikke seg så mye om hva Neila gjør. Neila får ikke begjynne på skolen før hun er 8 og Neila er rapete og ikke grei. Ikke en fult så godt familie som Peder sin..

Desverre jeg ville tatt Peder 100% ganger over Neila!

Skrevet

De er litt utradisjonelle, samtidig som de kanskje ikke helt har funnet seg selv... To veldig ulike navn i stil og "image". Peder er traust og stødig, mens Nelia er mer rocker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...