Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Meldte meg inn her nå jeg,ha ha siden jeg ikke har noe annet i fore en fredagskveld... Jeg. hadde et ivf forsøk i København for 6 år siden og ble gravidm 2, siden den gang har jeg ny mann som ikke har egne barn. Jeg har et stort ønske om å få nr 3 og skal starte med spray i mai.Jeg har kun vært gravid naturlig en gang, og da hadde jeg akkurat vært p,pille bruker. har hørt om flere som har blitt gravide lett etter p.pille bruk fordi eggene visst får litt bedre kvalitet og eventuelle cyster blir borte..har faktisk hatt lyst å prøve p.piller igjen hvis ikke dette forsøket lykkes.ja ja litt om meg. flere som skal spraye i mai??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Ønsker deg velkommen hit.. og håper du lykkes på forsøket ditt i mai.. masse lykke til..
74skytte Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal begynne på spray i mai (19), men skal ikke ha uttak før i uke 26. Rundt st.hans. Det blir mitt 2. forsøk. Vil ønske deg lykke til, og kanskje vi er så nogelunde likt i løypa så vi kan følge hverandre.
Ann-ch. Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Velkommen hit. Vil bare ønske deg masse lykke til! Får håper det blir et kortvarig opphold her inne:-) Tvi,tvi.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hei og velkommen hit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå