Gå til innhold

Er ikke helt tipp topp om dagene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig sliten og lei nå..skal føde ganske snart og er veldig sliten har ikke så mye engeri når kveldene kommer til og spå.Kommer sterkt tilbake kanskje etter fødeslen.

Titter innom om kvelden og kanskje tar en eller to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig forståelig... Vil bare si takk for at du har tatt deg tid til alle spørsmålene mine her inne, det har hjulpet utrolig mye:))

Ønsker deg lykke til med fødselen, og håper du forteller oss hvordan det har gått når det har kommet en ny baby:))

Skrevet

Det kan jeg godt forstå! Du har vært veldig snill som har stillt opp for oss smådesperate prøvere! Ønsker deg lykke, lykke til med fødselen.

Du spådde meg gravid til april/mai. Nå går jeg akkurat inn i pp (begynte i dag). Får du opp det samme? Fortsatt snarlig graviditet?

Født 3.mars 1976

Jeg har fortsatt ikke fått ny jobb etter at jeg mistet min....så hvis du får opp noe strålende positivt på det, hadde jeg blitt lykkelig!!! :)

Ta vare på deg selv.

Klem

Skrevet

Huff... det skjønner jeg godt! Du får ta vare på deg selv og slappe av så godt du kan... så får du ha masse lykke til med siste innspurt og fødsel da!

Klem

Skrevet

Du får ha lykke til i tiden som kommer:-)

Tar på å være høygravid!:-)

Håper jeg blir gravid igjen snart også. Det er jo så absolutt vert det når fødselen og alt er over:-)

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...