Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 jeg injiserte menopuren i dag. rett etterpå begynnte jeg å kjøre bil. da jeg kom fram så jeg at toppen min var våt. Noe av menopuren hadde lekket ut. hva gjør jeg nå???? har jo ikke peiling på hvor mye. Får ikke kontakt med klinikken:( Typisk min uflaks
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hei Tryne. Dette tror jeg ikke du skal gruble på, da du vil likevel ikke finne ut hvor mye som gikk til spille. Dette går nok godt kjære deg!Legen vil uansett bedømme ved neste ul- om du er ferdig medisinert eller ikke. Stor klem )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Er ikke noe problem.. det værste som skjer er at du må kanskje gå på sprøyter en dag til.. ikke vær redd )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 takk for svar. men jeg er plutselig redd for at det også har skjedd tidligere:( Da vil jeg jo ha hatt svært dårlig effekt av medikamentene.. Dritt, altslags bekymringer man skal ha
Susie & Desembergullet Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Lett å bekymre seg for alt mulig under ivf, jeg er slik selv, men tror det er liten fare for at det er så mye av menopuren som kommer ut igjen. Bare vær oppmerksom på at du holder sprøyta i en 90-graders vinkel, og etter all medisinen er innsprøyta, så venter du i noen sekunder før du tar den ut. Som Tullemor nevner, i verste fall så må du gå en dag ekstra med menopur. Dette skal gå bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå