Gå til innhold

jeg har begynnt på intensiv-slankekur i dag, og jeg tror jeg dør av lengsel etter mat:(:(


Meg og mini med ny spire :)

Anbefalte innlegg

er en kur som min mor har gått på og hatt stor suksess med. hun har gått på kurs. man skal første uke/et par uker gå på kun pulver. 3 poser per dag... sukk.. dette blir tøft.. men jeg føler jeg trenger denne kickstarten for å komme igang. jeg har prøvd å slanke meg hundretallganger nå, uten NOEN vellykkede forøk.. klarer ikke en dag engang lenger.. så nå MÅ jeg gjøre noe.. jeg er ung, har en gutt på halvannet år som krever mye, og jobb i tillegg til at jeg er hjemme på dagtid. jeg er sliten, trøtt og lei, og hater kroppen min.. begynner å se gravid ut, men det er jeg ikke.. ingen klær passer.. uff.. gi meg mot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmmm...... Pulver lykkes alle med, helt til du går over på vanlig mat.

Hvorfor ikke gjøre det skikkelig og på en måte som gjør at du beholder muskulaturen og mister fett, ikke omvendt. Muskulatur gjør at du forbrenner fett.. Fettet forbrenner ingenting.

Men lykke til- Og fortell gjerne om hvordan det står til om 3-4 mnd.

Går det veldig bra da vil jeg gjerne høre mer om denne kuren : )

( Noka- Easy-life... hva heter den ?? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er easy life... og JA jeg vet at det beste er å gjøre det på en "skikkelig måte", men når det ikke funker , så må man jo bare prøve noe annet da... poenget er jo å gå over tgil vanlig mat, gradvis.. også fortsette å spise sunt og litt lavkarbo mat resten av livet liksom.. får se.. føler dette er nesten siste sjangs liksom.. har prøvd alt, tabletter, spise sunt, trene, men alt går i dass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...