Gå til innhold

Finnes det fremdeles folk som bruker bind?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker som oftest bind, og så lenge man bruker litt penger på det så får man en virkelig god type som ikke er ubehagelig å gå med, eller som gjør at man føler seg "klissete" som du kaller det..

Jeg har også merket at når jeg bruker tampong, så får jeg kraftigere mensensmerter enn hvis jeg bruker bind.

Og til den som sa at det ikke er infeksjonsfare ved bruk av tampong; Les den lille lappen som følger med tampongene når du kjøper dem, der står det svart på hvitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg synes tampong er no ekle greier.. stikke den greia oppi høna, og alt det usje...grøss..

Nei.. HURRA for bind sier jeg

Skrevet

Bruker tampong på dagtiden og bind på natten.

• 2 år senere...
Skrevet

Hater bind, syns det er helt grusomt å gå med. Jeg blør ganske mye, og det er ikke noe gøy å kjenne det flomme ut omtrent. Og så lekker det (ja, har prøvd ALLE merker, etter fødsel), man blir sår og det kjennes ut som om man har en planke mellom beina. Med tampong merker jeg ikke at jeg har mensen engang. Føler meg litt "skitten" med bind også, masse blod som flyter utover der nede og fester seg i hår og gud veit hva.

Svigerinna mi nekter å bruke tampong fordi hun er redd den skal stikke av oppi der da, hehe, syns det er litt morsomt med 30-åringer som vet så lite om kvinnelig anatomi, og ikke tror på meg når jeg sier at det er stengt oppi der. Men for all del, hun velger selv!

Skrevet

Det lukter surt mensen blod lang vei av de som bruker bind.

Ja etter at du har født er det kanskje greit å bruke bind 2-3 mnd. Men da får det klare seg med det svineriet. Hvis man da i tillegg har masse hår på musa... Da er det klart for party i trusa. Fy og fy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...