Gå til innhold

Finnes det fremdeles folk som bruker bind?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du liksom at du har ditt eget rør fra dasset ditt til kloakken??

Det blir mange rør tilslutt....

Såklart er naboen sitt hus innlagt på samme røropplegg som deg selv. Kast tamponger i søppla der den skal være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er verken dum eller korttenkt, jeg stusset bare litt på måten du forklarte at det ble tett hos naboen eller nedi gata hvis man slenger tamponger i do. Jeg har liten tro på at tamponger har skyld i avløpsproblemene rundt omkring.

Skrevet

Jeg blør så lite hver gang jeg har mens at jeg har probl med å bruke tampong, det gjør vondt å dra ut siden det ikke er mye blod der. Har vært sånn i alle år, både med og uten p piller. trenger ikke bruke noe som helst på natten. Egentlig ganske deilig. Mulig det blir annerledes når lillegutt kommer.

Skrevet

Du som ikke tror at tamponger skaper problemer i avløpene til folk. Du MÅ være bra korka og/eller selvsentrert som ikke tenker lengre enn din egen nese. "Jeg kan hive tamponger i dass om jeg vil, for jeg er alene i verden..lalalala". Spør en rørlegger før du uttaler deg så selvsikkert om noe du ikke har peiling på.

Over til tema..Jeg bruker stringbind av to grunner. Jeg blør ikke så masse, og det er noe i tampongen jeg ikke tåler. Blir svimmel, kvalm og det svartner for meg.

Skrevet

Virker som om det har svartnet litt for deg i kveld også. Hvor i alle dager har jeg skrevet at jeg kaster tamponger i do? Jeg mener simpelthen at tamponger ikke er årsaken til at toaletter blir tette. Grunnen til at jeg IKKE kaster tamponger i do, er av miljøhensyn, IKKE fordi jeg tror at naboen må ringe rørleggeren hvis jeg gjør det. NEPE!

Skrevet

jeg bruker bind! synes tamponer er ekkelt

Skrevet

anonym 22:58! JO, toaletter tetter seg ofte pga tamponger!

Skrevet

Hvilket bind bruker du,da?

De jeg bruker er supre sugere,og har ikke følt meg klissete i skrittet på år og dag (når jeg har mensen).

Og klarer ikke et kvinnfolk å se mensblodet,da er det noe galt fatt.Noe mer naturlig skal man lete lenge etter.'

Skrevet

Ja! Hva er dnne trakte tingen? Har ikke hørt om den før?? Hm....

Skrevet

nei nei, det er ikke max 4 timer, det er max 6-8t.. og det er ikke bare pga infeksjonsfare, men pga blodpropp!

Skrevet

gidder du virkelig sette på vekkeklokka for å stå opp å bytte tampong? Det gidder ikke jeg, så derfor bruker jeg bind på natta..

Skrevet

Synes bind er ubehagelig selv jeg, men en tampong er ikke direkte appetittvekkende det heller.

Skrevet

har aldri klart å bruke tampong jeg ekle greier å stappe oppi har prøvd 2 ganger å alrdi klart å bruke det bruker bind ikke noe ekkelt med det i det hele tatt å se litt blod skader da ingen å er vell bare å skifte ofte hvis man ikke vil se det!

• 2 uker senere...
Skrevet

dette va det morsomste jeg har lest på lenge ha ha ha.

Skrevet

Savner de gammeldagse Saba-bindene, tykke, supermyke som jeg brukte de første årene. Var lov å ta vare på seg selv som kvinne og ha det mykt og godt.

Skrevet

Enig, festlig hva folk engasjerer seg i!

Skrevet

Jeg bruker bind om natta, og etter fødsel og spontanabort... Blør nesten ikke noe om natta, så syns ikke d er så ekkelt... Men føler meg så skitten hvis jeg bruker bind på dagtid, så da blir d tamponger...hehe:)

Skrevet

Det selges fortsatt i butikken, så hva tror du??

Skrevet

Hehehe, denne var virkelig morsom:)

Nei, folk som bruker bind er et utdødd folkeslag. Det går et program om de på National Geographic hver tirsdag klokka 20.00, på norsk heter programmet "Bindbrukerne - det utdødde folket"...

Hahahaha, jeg holdt på å le meg ihjel da jeg leste innlegget ditt!!! Kanskje du kan ringe varebestilleren på nærmeste Coop Obs og spørre om folk fremdeles bruker bind?

Du må da kunne være litt mer reflektert enn å lire av deg noe sånt? Man går jo ikke med det samme bindet så lenge da... "Gå med alt det klisset i skrittet å måtte se på det hver gang man er på do" sier du.. Nå vet jeg ikke hva "kliss" det er som kommer ut hos deg, men som oftes er det bare ditt eget helt vanlige blod, kanskje noen ganger noen større partikler. Men viss du ikke klarer å se på dette, hva skjer med deg under en fødsel da?? Da vil du vel ikke ha den nyfødte på brystet ditt fordi det er dekket med samme "klisset" som du ikke liker å se på?

Skrevet

anonym som startet d her: Tror ikke det er noen fare for at du blir headhuntet av MENSA klubben akkurat, hehehehe:P:P

Skrevet

Bind?? hva er det?? Nei det har jeg ikke brukt på gud vet hvor lenge. Men må vel til pers når jeg har født.. Men så fort det er greit er det rett på pongen igjen:)

Skrevet

Bruker kun bind etter fødsel, synes det er ekkelt å kjenne at det renner ut..når jeg bruker tampong merker jeg ikke at jeg har mensen en gang;) Og det går fint å bruke tampong om natta, bare skift rett før du legger deg og med en gang du står opp:) Dere som synes det er ekkelt å "stappe" ting opp i musa, har dere ikke sex heller?:P Kan jo bruke tampax om du ikke vil bruke fingrene;)

Skrevet

Lucky_baby, du er morsom!!!! HA,HA,HA :D

Skrevet

Tusen takk anonym 14:17 :D

Du er ikke så verst du heller ;)

Skrevet

jeg takler ikke bind selv jeg..føler jeg leker jeg da. liker best tamponger ja, og bruker truseinnleg helt på slutten når jeg har bare sånn brunlig utflod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...