Gå til innhold

Bruker dere kosetøy hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har høy koseklær faktor i heimen.

Skal jeg ikke ut på noe om kvelden så hopper jeg i comfy plagg så fort som mulig. Prøver å kle meg i comfy klær som også er litt fine i form og farge, ikke utvaska joggebukser etc. Ut med linser og på med briller. Vekk med mascara og øreringer.

Hva tenker dere? Er dette drepen for samlivet? Har ei venninne som har bannlyst koseklær og "nedpynting" på hjemmefronten. Ser poenget hennes, men jeg syns ærlig talt at det skal være lov å slappe av i heimen. Jeg sitter jo ikke og stinker i oversized grilldress, heller!!!

Fortsetter under...

Skrevet

det spørs på form og farge i sjelen.... av og til får jeg helt hetta av at vi er så ufikse når vi er sammen, og da innfører jeg midlertidig vær så fin og ren som mulig, men det er sjelden, for vanligvis... ha ha ha ha da er ikke de myke klærne langt unna :-)

Skrevet

Jeg elsker å gå i myke pysjbukser og myke topper, MEN, gjør det altså ikke for mye. Kan fort bli litt sånn som du sier.....drepen for samlivet om begge skulle gått rundt i "plysjklærne"..........hadde ikke blitt veldig imponert om sambo hadde gjort det samme for å si det sånn:-)

Jeg er ei som liker å sminke meg, stelle meg så jeg ser fin ut og kan igrunn bare se fordeler ved det:-)

Jeg elsker at sambo også er kjekk i klærne og lukter deilig, så vi kommer nok til å fortsette å ikke gå for mye i pysjbukser og slikt....annet enn når det er obvious.

Skrevet

Jeg er absolutt IKKE koseklær-typen! Jeans, genser/topp er standard antrekk for meg både hjemme og borte:=)

Joggebukser på menn.... er noe av det mest usexy jeg kan tenke meg. Hadde Snuldermannen insistert på den typen sidrumpa plagg, så hadde han fått mye fred fra meg gitt;=)

Skrevet

Her er jeg i pysjen ennå jeg, ups.... Nei da, fikk sove leeeeeeeeeeeenge i dag siden jeg er litt tufs...Snufs,snufs, aaaatsjo!!!

Det spørs når på døgnet....Hender jeg slenger på meg litt mykere bukser hvis jeg skal kroe meg opp i sofaen å se på film.

Sminken går ikke av før sengetid, men det finnes dager jeg ikke sminker meg også...

Mannen min er ikke sånn kosetøy-type. Men han nekter ikke meg å gå i pysjen hele dagen om så var.....

Men som du sier de gangene det er kosetøy ,så er det ikke grilldress med motiv fra OL i -94.

Skrevet

Jeg går vanligvis i så vide bukser at behovet kosedress ikke er der. Linsene går ut hjemme og brillene kommer på, men ellers er det ikke endringer mellom hjemme og ute. Kjenner jeg blir terget av tanken på at det skal være drepen for samlivet. Herregud, det er da ikke mengden sminke eller hvilken bukse som avgjør om vi fortsetter å være gift? Det er liksom tilbake til 50-tallet det, der husmoren måtte skifte forkle for å være fin til mannen kom hjem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...