Gå til innhold

Hvilken hårfarge syns dere ser finest ut på jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Helt enig! Blondt er UANZETT finest! Spiller ingen rolle hvordan ansiktet ser ut og hvilke farger man har! Fordi: BLONDZ HAVE MORE FUN!! Hihi..

Ehm..?

Skrevet

av ei stygg blondine og ei kjempe søt brunette, er selvsagt blondinen finest.... sier seg jo for faen selv....

Skrevet

Jeg synes at brunetter er penest. Er få med blondt hår som ser bra ut med den fargen på håret..

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Det kommer da helt an på hva slags farver vedkommende har ellers. En hovedregel blant stylister at at hårfargen aldri skal være lysere enn hudtonen, og det tror jeg går mange hus forbi.

Jeg synes sjelden platinablondt hår ser bra ut på andre enn albinoer og gamle damer.

Annonse

Skrevet

av ei stygg brunette og en kjempesøt blondine, er selvsagt brunetten finest. sier jo for faen seg selv...

Skrevet

smart....forsto vi ikke ironien? eller er vi bare kranglete og vanskelige idag.....?

Skrevet

Spiller det virkelig noen rolle hva slags farge man har på huet?

Skrevet

er det jeg lurer på og. dummeste spørsmål på lenge. ingen farge som er finest, alt kan være fint om det er kledelig vel...

Skrevet

bare kranglete som alltid her inne.eller kanskje jeg ikke forsto ironien siden jeg er blond.

Skrevet

kanskje ikke jeg har forstaatt en dritt heller...! hmmm....blond og tett jeg ogsaa.. jaggu er det lysere enn hudfargen min og... hvordan skal dette gaa.....

Skrevet

vi er blonde vett. hakke vett på å ha mørkere hårfarge enn hudfarge;) for hårfargen har sååå mye å si på IQ og utseendet!

Annonse

Skrevet

Det er spørs om blondinen er ekte eller farget..Jeg har mørkt hår og synes ikke det er fint når mørkt hår blir blond. he he.

Skrevet

det personen passer selvfølgelig;) etter hvilke farger osv man har..ellers ser det bare dumt ut..

Skrevet

Har nok litt med personen å gjøre spør du meg. Er ikke alle som kler blondt hår. Selv så synes jeg jeg kler brunt best:)

Skrevet

det kommer vel for faen an på trynet og kroppen.

Skrevet

Naturlig blondt hår er kjempe pent...Men når håret er ihjel bleika å sånn på kanten til gul lars aktig da melder jeg meg ut!!!!Da prøver man for hardt altså..Blond til enhver pris??Nei takk.

Brunt/blondt er like pent synes jeg,men kunne aldri tenkt meg å gå fra brunette til blondine.Det hadde blitt katastrofe!

Skrevet

mørkt er penest uansett naturlig eller ikke... Hater bleika hår, stygt ,sprøtt med masse ettervekst:S

Skrevet

er jo ikke alle som har bleiket hår. går faktisk ann å være født blond, bare så det er sagt:P

jeg syns ikke mørkt hår er penest uansett..

Skrevet

har dere glemt en hårfarge eller?? Synes at den glemte er penest jeg ;)

Skrevet

Synes det er forferdelig stygt med lyse jenter som farger håret sort. Synes det er definitivt finest når man farger håret en lysere nyanse enn det man har/ event striper det.

Når det gjelder platinablondt hår kan jeg bare tenke meg et par stykker som er fine med det. Gwen Stefani og Blondie(Debbie Harry).

Skrevet

Det verste er folk som er naturlig mørke, f.eks spanjoler, som bleiker håret så det blir gult, selv om de har svarte buskebryn og litt mørk hud.

Skrevet

jeg syns ROSA hår er finest. helt klart!!!!!!!! kanskje med noen striper av lysegrønt også, det er bare deilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...