SAhåpefull Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 jeg hadde sa 8. mars. det er 36 dager siden og har enda ikke fått mensen. Noen som har erfaring med hvor langt tid det tar før man får mensen igjen etter en sa? Og er det mulig at jeg har blitt gravid på nytt allerede så fort? Har en graviditetstest her, men er usikker på om jeg skal ta den. Hørte nemlig at testen kan bli positiv flere uker etter en sa pga at man fortsatt kan ha graviditetshormoner i blodet. Noen som har opplevd det? Håper selvfølgelig at jeg er gravid igjen, men tør ikke å håpe.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hei, er i akkurat samme situsjon som deg. Hadde MA 11 april. Leste en plass at det kan ta ca 4-6 uker til første menstruasjon, så jeg tør ikke håpe noe enda. Leste også en plass at graviditetshormonet kunne være i kroppen opp til 9 uker, så jeg tror ikke graviditetstesten vil fungere enda. Lykke til i hvertfall, kanskje er du gravid:-)
bomsa Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 jewg hadde en Sa 23. mars og testet negativt i dag. Ta testen du og er den positiv så gå til lege for å sjekke om det er en ny graviditet...Håper jo selvfølgelig det...har hørt om mange som har blitt gravide igejn uten å ha hatt mens i mellom...litt vanskelig å regne termin da, men det fikser man med UL.....
SAhåpefull Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Tusen takk for svar. Tok testen idag og den var positiv. Tørr ikke å være glad enda. Det kan jo være graviditetshormoner fra den forrige graviditeten som enda er i blodet. Må vel gå til legen å få sjekket. Men jeg har et lite håp siden du har hørt om mange som har blitt gravid uten mens mellom:) har nemlig aldri hørt om noen som har blitt gravid så fort igjen.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 jeg hadde SA 25. februar, testet negativt 3 uker etter, testet positivt 9.april og har ikke hatt mensen imellom!! Er gravid på ny så det er fult mulig at du er det og! Det er uansett smart å teste for å se når hormonene er ute av kroppen igjen!
SAhåpefull Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 Tusen takk for svar. Godt å høre at det faktisk er mulig å bli gravid sååå fort igjen.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 jeg hadde en sA I SLUTTEN AV FEBRUAR og tok en tesr 29 mars den var posetiv ,var på ul heer im dagen og jeg er gravid så det er mulig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå