woman23 Skrevet 11. april 2008 #1 Del Skrevet 11. april 2008 Hei. Jeg heter Renate og er ledig dagmamma. Jeg er ung og har masse erfaring. Jeg er alltid blid og positiv og er til å stole på. Jeg har studert barne og ungdomsarbeiderfag, har jobbet i barnehager og skoler. Jeg elsker barn og har to gutter selv,Benjamin på 5år og Colin på 8måneder. Jeg er veldig fleksibel og kan jobbe alle dager i alle arbeidstider.Kvelder og helger også. Jeg er veldig flink til å engasjere barna. Jeg har faste bakedager og forskjellige aktiviteter tilpasset alderen. Frisk luft og turer er det også lagt stor vekt på. To ganger i uken går jeg i åpen barnehage slik at barna kan treffe andre barn og leke og kose seg. Faste rutiner å grenser er også veldig viktig hos oss for det skaper trygghet og velvære hos barn. Hos oss er det et røykfritt miljø og et trygt og godt sted å være, og ikke minst gøy. Jeg er dagmamma for ei jente på 13mnd fram til sommeren, så jeg ønsker helst dagbarn over 2år nå, Fordi jeg har bare en tvillingvogn så jeg har ikke plass til flere babyer i den for øyeblikket. Men til høsten tar jeg inn babyer igjen. Jeg bor på Romsås og hvis dere er interessert så kan vi gjerne treffes å bli bedre kjent, bare ta kontakt. Håper jeg hører fra dere. Vennlig hilsen Renate tlf:91372449 mail:[email protected] -------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137432408-ledig-dagmamma-i-oslo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå