Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg og mannen reiser til Riga på søndag, og skal ha innsetting mandag eller tirsdag:) Dette blir tredje innsettingen, så håper vi lykkes nå!! Vet forresten om det finnes mange ED-par inne på onskebarn, men var bare nysgjerrig på om det kanskje fantes noen her også?
kaje Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hei Frøa. Lykke til i Riga!!!!!! Jeg skal på samtale hos IVI i Valencia den 23 april...er kjempe spent. Reiser til Spania 19 april. Kaje
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Heisan:)) Koselig at vi er flere her inne!! Du har en spennende tid foran deg!! Jeg ser at jeg har skrevet feil i hovedinnlegget sånn i farten...UTTAK mandag eller tirsdag skulle det stå) Tusen takk for lykkeønskninger. Du må også ha riktig riktig lykke til!! Er ikke lenge til du reiser nå))
Bedre sent enn aldri Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hei! Jeg har fått eggdonasjon, lyktes på andre forsøk, er 10 uker på vei nå. Bortsett fra at jeg er veldig trøtt og kvalm mesteparten av tiden - og der hjelper nok progesteronet godt til - går alt veldig bra. Jeg fikk hjelp i Barcelona. Håper dere lykkes! Hilsen
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Bare lurer jeg... hvorfor drar dere til spania når dere kan gjøre dette i norge?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Hei jenter, noen som kan fortelle meg prisen på forsøk med ED?
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Hei:) De ulike klinikkene har ulike priser. På hjemmesidene deres står det hva det koster. Det er også noe forskjellig pris alt etter om eggene befruktes med IVF eller vanlig ICSI. I Riga betalte vi 39.000 kr, i Finland koster det 59.000, mens det i St.Petersburg koster 51.000 kr. Mener det er noe dyrere enn dette i Spania. Jeg har nå gitt deg prisene for ICSI befruktning av eggene. Blir noen få tusenlapper billigere i Finland og St.Petersburg om de befruktes med vanlig IVF, mens det i Riga er samme pris.
Serena67 Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Hei. Gravid på første forsøk med ED. Vi var i Spania - IVI Alicante. Satte inn 2 egg, og 1 har festet seg. Er nå 15+3 dager. Spania er en del dyrere enn de andre. Vi røyk på ca. 90 000 med reise og opphold. Vi valgte denne klinikken pga de høye suksessratene de har. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå