Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange skuffelser og motgang er det endelig vår tur å ta ut egg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare få ønske deg masse lykke til, og jeg skal krysse fingre for deg. Måtte dere lykkes nå!!! klem

Skrevet

Tusen tusen takk.:)

Trenger virkelig all den lykken som går ann å få.

Skrevet

Lykke til Nergård! Kjempekoselig at du nå endelig får uttak :)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jaaa, jeg skal også ha uttak på mandag!! Har du vært under behandling før uten å få uttak kanskje?

Hvor hører du til forresten? Jeg er på Haugesund sykehus:)

Skrevet

Tusen takk babyklar:) Koselig å høre fra deg igjen. Hvordan går det med deg og den lille spiren?

MissSunshine, jeg har hatt to behandlinger tidligere som er blitt avbrutt pga overstimulering. Er endelig kommet hakket videre nå. Jeg skikkelig grugleder meg.....

Jeg hører til i Tromsø.

Lykke til på mandag:) jeg krysser fingrene for oss=)

Skrevet

Med meg går det bare bra :) Vi var på tidlig UL i går, og der fikk vi se og høre et bankende hjerte, og se en liten krabat som ligger perfekt plassert :) Er 9+5 idag.

Lykke til på mandag. Nå er der DIN tur!

Skrevet

Så bar da=) Det gleder meg virkelig at dere lyktes.

Det må føles helt utrolig bra å ha en liten som vokser inni magen.....

Gleder meg til jeg en gang kan føle på det.

Håper så inderlig at det er vår tur nå, men er og veldig forsiktig med å håpe for mye..,er så ufattelig redd for enda en skuffelse. Vet ikke om jeg takler det..

Hvordan synes du uttakingen var? er ganske nervøs..Husker ikke om jeg har spurt om det, men var mannen din med?

Han skal være med meg. Tror han og er veldig nervøs. gruer seg til å se at jeg er neddopet sier han.

Skrevet

Uttaket gikk egentlig veldig greit. Jeg følte meg ikke noe særlig dopet selv om jeg hadde tatt alle tablettene som jeg hadde fått utdelt, og mannen var med. Han satt og pratet med meg hele tiden.

Det værste var nok "fastingen" på morgenen. Du skal jo bare spise ei lita brødskive, og ikke drikke mer enn ett lite glass saft for å få ned tablettene.

Jeg er vant til å drikke mye til vanlig, og var skikkelig tørst hele morgenen. Da uttaket nærmet seg slutten var jeg så dehydrert at jeg holdt på å besvime. Jeg måtte derfor få sånn intravinøst næring, og ble liggende en god stund etter uttaket for å komme meg til hektene. Da kom det noen snille pleiere med saft til meg, og det var godt!

Jeg tror at dersom jeg hadde fått drukket litt mer før selve uttaket, så hadde alt gått greit, uten besvimelse.

Selve uttaket var ikke smertefullt. Det er som veldig svake menssmerter, og det er faktisk ganske spennende å ligge der å få høre antall egg de finner etterhvert.

Når vi kom tilbake på hotellrommet, sovnet jeg og sov ekstremt godt i flere timer midt på dagen. Det regner jeg med var et utslag av medisinene, for det er ikke noe jeg pleier å gjøre til vanlig :)

Lykke til! Og så venter jeg spent på oppdatering fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...