mam26 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 var det noen av dere som mistenkte veldig at dere skulle ha tvillinger, før dere viste hvor mange det var?? har tre barn fra før av. dette er 4 barnet. føler meg enormt stor. har aldri hatt så stor mage i uke 17. er bare trøtt. kan sovne stående nesten.. har aldri vært i nærheten så trøtt når jeg var gravid med de tre første barna mine. har tvillinger i familien. har dere det? dem sier jo at tvillinger er mer vanlig i noen familier
vårspirene Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hei! Jeg hadde små mistanker når jeg var ca i uke 17-18 også. Magen hadde vokst veldig fort, jeg var veldig kvalm og veldig trøtt. Men jeg har ikke vært gravid før, så kunne ikke sammenligne med tidligere mage:) Jeg har mormor som er enegged tvilling, men grunnen til at jeg har to i magen er nok at jeg fikk pergotime.
mam26 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 jeg er så spent på hvor mange det er der inne:) ska på ultralyd den 23, og få vite:)
Annkimor Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Lykke til! Jeg var kjempe stor og UTROLIG trøtt og kvalm i begynnelsen
mam26 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 jeg har også vært utrolig kvalm og spydd flere gang for dagen
2 nøster Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Her var det helt motsatt.. Ikke spydde jeg, ikke no ovendreven kvalme, ikke super trøtt, bare lite energi...akkurat som min enling-gravide venninde..Ikke har vi tvillinger i familien, ikke gikk jeg på no hormonkurer og ikke har vi barn fra før - magen kom ved ca uke 14-16..men da viste jeg alt at det var to Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå