MiEli Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Trenger navneforslag som passer til Jakob. Har tenkt litt på Johanna, Sonja eller Terese dersom jente, vil gjerne ha flere forslag. Guttenavn har jeg ikke funnet noen, så med fare for en navnløs dersom det blir gutt trenger jeg mange forslag. Liker litt "enkle" navn som ikke er for lange. Hjeeeeeelp! )
prebs Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jakob er et av mine favorittnavn... Av dine forslag liker jeg best Johanna, ellers er forslag: Anna Nora Eline Hedvig Johanne Kaja Oda Marte Kristin Thea Ane Julie Jørgen Johan Marius Jonathan Ludvig Kasper Mads Truls Henrik Kristian Nikolai Emil Er bare noen forslag, det er masse som passer til Jakob!
MiEli Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Masse som passer, men det er jo så vanskelig likevel ... Emil går jo an da, det hadde jeg som alternativ sist også Julie likte jeg også. Hmmm... Bra jeg har god tid enda. Tar gjerne imot flere forslag.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Johanna er kjempe fint. Ellers syns jeg disse navna passer til Jakob: Viktor William Filip Isak Oskar Mateo Lukas Aurora Ella Hedda Jenny Julie Synne Sanna Kaja Selene Sofia Cecilia Noen du liker?
MiEli Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Ja, liker godt Jenny og Viktor. Takk takk.... keep them coming ))
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jørgen og Jenny!! Passer "perfekt" til Jakob! :-)
MiEli Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 Har litt dårlige assosiasjoner til Jørgen, mn Jenny er jo kult da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå