Cmoi Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei Lurer på om noen kan fortelle meg når og om mensen kommer når dere sprayer. Takker:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg har fått mens alle 4 gangene på spray dag 12.. det er jo da 32 dagers syklus, siden man starter på spray på dag 20.. og det stemmer mot min syklus iallefall... .o)
MK73 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg har fått mensen omtrent til normal tid på alle mine tre forsøk. Lykke til!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg er på spraydag 9 og venter på mensen. Håper det kommer snart.
twinanne Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg ar fått forsinket mens med begge mine IVF forsøk, er i min andre nedregulering nå. Min første så fikk jeg mens på dag 15 den dagen jeg startet med sprøyter, det betyr at det ble en lutealfase på 18 dager for meg, det er 4 dager senere enn normalt for meg. Denne syklusen så ser jeg at mensen blir forsinket igjen, men det kan se ut som at den kommer litt tidligere denne gangene, ser det pga at jeg temper. Men denne gangen så tar jeg en uke ekstra med nedregulering dvs 21 dager, pga at jeg måtte forskyve egguttak med en uke ettersom akkupunktøren min ikke er hjemme i uke 18, så da kan jeg tidligst ha egguttak uke 19. Tror det er bra for meg ettersom jeg fikk mensen så sendt sist gang, kanskje det blir full treff denne gangen.
Cmoi Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 Takker alle for svar:) Min kom på dagen den ja, smertefull som f.......Stabil syklus. 10 dager til jeg starter med sprøyter i dag. Uttak uke 19.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Så bra at den kom.. masse lykke til med forsøket
micro Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 jeg trudde man skulle begynne på hormonsprøyter 3 dager etter at mensen kom, men da tok jeg feil. skal begynne med sprøyter 3 uker etter start. stemmer dette? jeg skal begynne med spray 24 april og ta hormonsprøyter 16 mai. det virket så lenge imellom. noen som vet
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jeg fikk mensen i går, men utrolig å det blør. Har aldri blødd så mye før. Går nå rundt med nattbind hele døgnet, noe som aldri har skjedd før. Jeg vet ikke noe svar på spørsmålet ditt annet enn at jeg for min del skal begynne på sprøyter neste torsdag. Tror bare det viktigste er at du får mensen innen 3 dager før du begynner med sprøyter.
lilletrollet Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Jeg fikk mens til valig tid da jeg sprayet. Og jeg blødde og som en gris i to dager og så var det over. Veldig merkelig. Men jeg begynte med sprøyter dagen etter jeg fikk mens så det kan jo kanskje ha en sammenheng. Ikke vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå