våken_om_natta Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen som ikke har termin før til høsten??
MilleMamma Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hei. Jeg har termin i begynnelsen av sept. Var på treff forrige onsdag. Det var kjempe koselig!!! Anbefaler deg å bli med på treff Klem.
våken_om_natta Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Gikk flittig på treff for 2,5 år siden og det var veldig koselig da, så kommer nok til å gjøre det denne gangen også!
Mariao80 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Jeg har termin i oktober, så syns det hadde vært koselig om noen fler med "sen" termin hadde kommet på treff 5/6 altså Så det ikke blir bare meg liksom...
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 jeg og en venninne av meg har tenkt til å komme. jeg har termin i desember, og hun i november. Så vi er "sene"..
Smilemia Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Vi er iallefall fire med termin i September som også kommer på treff på torsdag så vi er mange som ikke er direkte "fødeklar" ennå. Bare å komme...store og små mager :-)
¤ Pan Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Jeg oppdaga treffet først nå, men tenkte å prøve å få til å komme en tur. Jeg har termin først i slutten av november, så det er ganske lenge til. Bra at det er flere med termin i høst/vinter som kommer da.
Hilde_85 Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Var litt rart å lese det her nå. For jeg har vært der dere er. Jeg var den som var lengst unna målet Men nå er jeg jo veldig nært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå