Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er det andre som er veldig spente?? hehe.. er nå på rugedag 9.. skal ikke teste før onsdag.. Hvordan går det med dere?
krysser fingre og tær! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Er ikke i samme situasjon som deg nå, men ville bare ønske deg lykke til. Hører du er i gang med 4 forsøk, og vil kommentere at vi fikk det til på nettopp 4. forsøk, så jeg sier bare "alle gode ting er ikke 3 men 4!" Lykke til!
Fablefant✿ Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Hei Tullemor! Spente ja!!! Det kan du skrive opp! Selv om tida går veldig fort, så går den veldig sakte også... Merkerlig greier det her! Er på RD 8 i dag jeg, merker ingenting.. Men jeg tror ikke jeg klarer å vente med å teste helt til torsdag.. Har egentlig tenkt å teste på søndag morgen. Det blir jo RD 11. Samboeren min jobber fra tidlig om morgenen, og til leggetid hver dag i uka, så det hadde vært godt å diskutere utfallet av testen sammen. Glede oss hvis den er svakt positiv og håpe hvis den er negativ.. Men jeg har ikke bestemt meg helt enda.. Det er vel ingenting som kan gi falsk positiv test vel? (mener jeg har lest at crinonen kan gjøre det...) Hvordan er det med deg da? Mindre vondt? Merker du noe spesielt eller?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Hei du.. ja får håpe at på det 4 vil det skje ))) takk takk
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Hei LilleHH.. Jeg er veldig trøtt og små kvalm. Men det kan jo være bivirkninger.. kjenner litt murringer osv men ikke noe voldsomt.. Er jo på rugedag 9.. og jeg kommer ikke til å teste før onsdag.. er så kjedelig å teste negativt og få en nedtur også kan den være positiv om noen dager.. nei jeg klarer å vente til onsdag.. .o)) Masse lykke til og måtte vi alle teste X denne gangen!!!!!
Susie & Desembergullet Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Hei Tullemor & LilleH, laaange dager dette Er på RD 7. Fikk satt inn de to eggene mine på dag 5 etter uttak, så det blir blodprøve på sykehuset nå på søndag. Har funnet frem en graviditetstest, men tror jeg skal klare å holde meg til den "offisielle" bp... Bare noen få dager igjen - kjenner jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg... Går å håper på tegn til de berømte festesmertene, men har bare litt mensmurringer. Sitter her å prøver å forberede meg til jobbintervju senere i dag - bor over dammen, annen tidssone - men det er lettere sagt enn gjort! Nå mååå det bare bli vår tur
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Kjenner det stikker litt i lysken på en måte.. hmm uff er nervøs nå kjenner jeg..
Nøtt Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Er trøtt og sliten etter uka på sykehus jeg. Har sovet masse i dag. Ellers kjenner jeg også litt stikninger i lysken og har mensverk som kommer og går. Rugedag 9 her også, og vi tenker å teste mandag morgen, Men jeg er redd mensen dukker opp før den tid. I tillegg til mensverken så er jeg hissig og hormonell. Typisk pms... :-(
Susie & Desembergullet Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Så synd du måtte legges inn på sykehus da, Nøtt! Håper du kommer deg fort. Lurte faktisk på hvor det ble av deg, trodde kanskje du prøvde å unngå BIMerne i rugetida Er selv redd for at mensen er rundt hjørnet... Er så spent!
Julianne73-vilhababy Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Det er bare helt uutholdelig spennede nå de siste dagene i uvisse. Jeg klarer ikk å la være å teste tidlig, selv om det blir endel bortkastede penger, men jeg har kjøpt billig tester. Er på rugedag 8 idag. Har naturlig nok testet negativt i to dager. Testet ikke på morgenen i dag, men etter jobb. Og det er en svak strek der!! !! Jeg tror at jeg kanskje får se en sterkere strek imorgen!! Sitter å lurer på om jeg skal reise ut og kjøpe en dyr "kvalitets test". Men jeg er så utrolig trøtt og har vondt i hodet. Er så spent!
Fablefant✿ Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Godt å høre at det er fler enn meg som klør i fingrene... Har en så vannvittig rar følelse i magen - det ene sekundet er jeg sikker på at det har klaffet, neste er jeg sikker på at det ikke har klaffet... Kjære vene for en påkjenning! *ler* Skal bli godt å få et resultat til uka, og jeg håper, håper, håper så at det klaffer for oss alle sammen!! Nøtt; Hvordan går det med deg? Har du vært lagt inn ifb med forsøket?
Nøtt Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Det går bra med meg nå! Ble lagt inn forrige fredag pga. overstimulering. Høy blodprosent, vann i buken, og i løpet av helga la jeg på meg 6 kg i væske.. Heldigvis slapp jeg å tappe, for vannet begynte å trekke seg ut av seg selv etterhvert, og i går ble jeg skrevet ut. Formen er fin nå, men himmel så dårlig jeg var i helga. Fikk blodfortynnende sprøyter og væske intravenøst. Ellers er jeg redd løpet er kjørt for meg.. Har nemlig veldig klassisk pms-humør i kveld. Har vært grinete og sur og deppa. Masse mensverk også. Så jeg tror ikke det har gått veien for oss denne ganga. :-(
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2008 Rugedag 10 ja hehe uff. dette er skikkelig psykisk terror hehe.. Føler meg kvalm, og er bare så trøtt hele tiden.. det blir bare værre og værre for hver dag nå.. Men har samtidig veldig menssmerter, men ingen tegn så langt.. Får bare krysse det jeg har og be til høyere makter!! De sier jo at man må ha ofte noen forsøk før man lykkes, dette er 4 så da håper jeg det holder hihi.. Men det er super duper spennende!!! Lykke til alle sammen rugere.
gårdskone Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Hei er på ruge dag 8 i dag.Har hatt varierte symtomer tidligere,men nå har jeg hatt mye stikking i sidene i nedre del av magen.Mensmurringer av og til.Det stikker noe i brystene også.Håper dette er bra tegn,har ikke hatt det før.Veldig spent,men får vel prøve å vente til onsdag.LYKKE TIL ALLE SAMMEN.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. april 2008 Lykke til også gårdskone.. dette er veldig spennende.. Og alt av symptomer kan også være bivirkninger så det er sååå urettferdig.. hehe.. vi krysser det vi har!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå