Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er i uke 31 nå. Har vondt i hele magen, føles ut som om jeg er konstant sulten (har sånn sug i magen) har menssmerter i underlivet (som kommer og går) også stikker det litt ved eggstokkene... Noen som vet hva dette er? Har hatt dette i en ukes tid, men det konstante "suget" i magen kom i går.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Vet ikke hva det er, men jeg har akkurat det samme. Er ogsaa i uke 31. Tror det er normalt. Det suget er veldig vanskelig aa beskrive syns jeg og föles ubehagelig, men tror ikke det er noe farlig. Jeg var paa kontroll mandag og alle pröver var fine og jeg var ikke födeklar i fölge legen:) Er nok bare kroppen som forbereder seg. De stikningene ved eggstokkene har jeg hatt leeenge og legen (gynekologen) mente det vaar baandene som strakk seg. De vokser jo noe voldsomt naa. Maa jo skje en del med oss fysisk naar de fordobler sin egen kroppsvekt paa en mnd!! =)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 De jeg har spurt her hjemme sier det er kynnere...men tenkte å høre med andre her inne!
Mai_jente Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Det er et GODT tegn! Livmoren forbereder seg til den store dagen!!! Den skal modnes og strekkes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå