Gå til innhold

SPA/massasje, boblebad og solarium i rugetiden. Lov??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere svarer, så husk at jeg ikke går gjennom uttak,da. Kun innsetting. Hadde lyst til og utnytte tiden i Riga til mye egenpleie, men er det ok eller fyfy i rugetiden med akkurat slike ting??

En annen ting; man får ikke utsatt innsettingen/forsøket selv om man har influensa, vel? Er stygt redd for at jeg holder på og bli syk:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bad/boblebad iverfall. Fikk jeg streng beskjed om. Hvis du skal ha massasje, må du være sikker på at oljen kan brukes av gravide :) For vi må jo anta at man er det ;))

Solarium går nok greitt, ikke ligg for lenge.

Godt med litt egenpleie ja :))

Lykke til :))

Skrevet

Takk for svar:)) Får få litt massasje som gravide kan ta:) Godt råd!! Forbud mot boblebad er altså ikke bare for dere som har gjennomgått uttak??

Tusen takk for lykkeønskning.)

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg kunne ikke bade eller ha sex før det var gått minst 14 dager etter uttak. Var snakk om betennelse, og det vil vi jo ikke ha :)))

Skrevet

Betennelse vil vi ikke ha, nei!!! Men du, jeg skal IKKE ha uttak, altså:) Da vet jeg at man skal holde seg unna både bad og sex. Du skjønner, jeg skal ha eggdonasjon, så jeg skal bare ha innsetting, jeg:))

Skrevet

Tror det gjelder både uttak/innsetting. De roter jo litt oppi der, man blir jo litt sår. Men bedre føre var enn etter snar heter det jo :))

;))

Skrevet

Etter innsetting fikk jeg klar beskjed om holde meg unna tunge løft, begrense trening (ikke aerobics f.eks.), og ingen boblebad inntil jeg har tatt graviditetstesten. Så jeg er veldig forsiktig med alt slikt nå i rugetiden, vil jo ikke risikere noe unødig...

Lykke til & jeg håper du får kose deg litt i alle fall når du først er ute å reiser :)

Skrevet

Boblebad er for varmt, derfor er dette ikke å anbefale.

Solarium kan man vel ta , men det er jo ikke bra for huden og man burde ikke ligge slik at man svetter masse.

Skrevet

Ok:) Takk for svar alle:))

Tror jeg koser meg med den såkalte egenpleien mellom uttak hos donor og innsetting hos meg!! Får leke turist i resten av rugetiden der borte og dra på sightseeing og sånt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...