Gå til innhold

Ferdig med ultralyd ! Innsetting til uka:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seks folikkler fant de, men må øke dosen puregon frem til mandag fordi de var 12 mm og bør være minimum 15 mm før uttak. Gikk veldig greit og håper de vokser seg store og fine over helgen:)) Må nok stelle kroppen veldig pent skjønner jeg, håper på at gullegget ligger og godgjør seg blandt de seks ! Noen andre her som har erfaringer med å øke dosen ? Ble det bra respons med rimelig kjapt eller tok det tid? er så spent . . .. Tar i mot erfaringer her med stooooor takk :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som meg. Forrige fredag mente han jeg måtte gå litt lenger, så jeg tok puregon 3 ekstra dager. De var litt små. MEN etter uttak onsdag ble 6 av 8 befruktet!!! Jeg har innsetting etter 5 dager, altså mandag=)

Trodde ikke det skulle bli noe særlig resultat siden de "ikke var optimale" som legen sa, men nå ser det jo veldig bra ut likevel. Så da går det altså an..=)

MASSE lykke til!

Skrevet

å så godt å høre at du fikk så bra resultat! er superspent her jeg sitter og teller dager:) kjører på puregon 3 dager ekstra jeg også, håper det gjør susen.

Lykke til med innsetting mandag, vi får følges;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...