Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Vi liker Oliver Lucas Jacob Mathias Sokrates Har en jente fra før som heter Amanda Marie
Vannmann35 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Oliver - kjenner 3 + 1 Olivia - så lei det... Lucas - liker det ikke + for poppis Jacob - flott, men desverre for mye brukt nå. Vet om 2 små. Mathias - Norges mest brukte guttenavn - styr unna! Sokrates - koselig navn, men kanskje litt tungt, og litt for filosofisk... Hva med Sofus eller Ludvig?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Fine navn. liker Oliver, Lucas og Jacob veldig godt. Mathias er også greit, men syns gjerne Sokrates ble litt mye selv om det er nokså fint. Ville valgt Oliver sammen med Lucas eller Jacob. Andre forslag: Mateo William Isak Noah Nataniel Viktor Filip Oskar og Oliver er kjempe fint sammen.
prebs Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg ville rangert: 1.Jacob 2.Mathias 3.Sokrates 4.Oliver 5.Lucas- ikke så glad i dette De tre første liker jeg godt!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Er det tvillinger dere venter? Av navnene på lista hadde jeg helt klart valgt Lukas og Mathias! To kjempefine navn, som passer godt sammen, og de er ikke for like selv om begge har samme ending. Oliver og Mathias er også fint. Sokrates liker jeg ikke, syns ikke det er noe fint. Jakob er ok, men synes ikke det passer med noen av de andre navnene.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Ja, vi venter tvillinger, flere forslag?? -HI-
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Mathias, Lucas, Oliver - svært populære navn du bør holde deg unna... Amanda Marie og... .. Sakarias og Benjamin .. Magnus og Johannes .. Mikkel og Emrik .. Didrik og Kasper .. Jonathan og Emanuel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå