Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg er ikke noen sånn SM, lakk og lær-dame, men jeg liker tanken på å bli dominert. Har ikke levd ut denne fantasien noen gang siden mannen min ikke er helt "der". Men har levd fantasien ganske grundig ut skriftlig med en tidligere flørt. www.sexandsubmission.com sjekk ut denne om du er nysgjerrig...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 jeg synes dette så deilig ut jeg... skulle gjerne vært denne damen som blir bunnet..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jepp,jeg er. Trives veldig godt med det. Akkurat nå blir dette praktisert i det litt begrensede grunnet stor mage men ser stort frem til dagen da barnet i magen ikke må tas hensyn til. Velger å være anonym jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 jeg ahr lyst å prøve det men får ikke mannen min med på det
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Du får kjøpe inn litt forskjellig utstyr,begynn litt forsiktig så det ikke virker for pågående. Du får kjøpt nybegynner sett på kondomeriet og det er veldig uskyldig. Prøv dere litt lett frem og kanskje han har lyst til å videreutvikle det etter en stund. Vi begynte slik og nå ville jeg ikke hatt det annerledes.. Men jeg mener og i forhold at det er viktig å prøve ut nye ting,man vet jo aldri hva man kan gå glipp av. Ta en stille kveld og fortell han hva du ønsker,har du ting lett tilgjengelig kan det jo tenkes at han er lettere å rive med. Ønsker deg iallefall lykke til hvor enn det måtte gå...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg lever som underdaning i forholdet vårt 24/7. Og jeg kan ikke tenke meg et annet liv enn det jeg har nå! Det er selvsagt ikke like lett å være lydig og underdanig med alle hormonene som raser rundt i kroppen, men det er en utfordring!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Herre gud. Du virker jo hjernevasket.Søk hjelp før babyen kommer til verden!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Hvor idiotisk er ikke det å si da?? Ingen sub som lever i et 24/7 forhold mot sin vilje,da ville det ikke fungert. Nå er ikke jeg denne personen men det ville ikke vært meg imot å prøve.. Ikke fordi jeg er hjernevasket,dørmatte eller ikke har egne meninger,men fordi ydmykelse og dominanse tenner meg. Kvinner/menn som lever i slike forhold er faktisk nødt til å være av en sterk karakter med stor tiltro på seg selv.Man har klare regler i ett slikt forhold og det er stor respekt melllom sub og dom. Syns vel det er å fordømme folk da det tydelig kommer frem at du ikke eier begrep om hva du snakker om. Hent heller informasjon om temaet før du uttaler deg,kanskje du da ser at det er noe helt annet enn å bli herset med man snakker om.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Jeg er asolutt ikke hjernevasket, dette er et helt bevisst valg fra min side. Og vi var gift i mange år før forholdet utviklet seg dit det er i dag. Jeg forstår at andre ikke forstår vår måte å leve på, men jeg synes det er trist at man kaster rundt seg med påstander om ting man ikke vet noe om..... Jeg har en man som elsker meg over alt på jord og som kun vil meg mitt beste..... og ja han eier meg også!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Du, anonym 12:54... Åssen vet du hva du snakker om da?? Ikke ALLE velger å leve et vanlig A4 liv vettu! Om man lever som hun du kritiserer gjør, så vil ikke det automatisk si at hun lever med en som er herse- og kontrollfreak! Hjelpe meg, for et vanvittig dumt svar!!! Tror du heller skal følge dine egne råd, før du begynner å gi andre råd!!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Å hallo...leste du anonym 22:06 hva jeg hadde skrevet eller. Jeg skrev til den anonyme over meg,ikke til denne kvinnen som lever i 24/7 forhold. Jeg reagerte fordi den anonyme over meg skrev at denne kvinnen var hjernevasket. Jeg lever ikke noe A4 liv,derfor kan jeg si med sikkerhet at man ikke blir herset med. Og jeg tror vel kanskje du burde lese svaret mitt på nytt hvis du klarte å tolke det slik.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Ja, og som jeg starter innlegget mitt med, så skrev jeg til hun samme som du skrev til, altså anonym 12:54! IKKE TIL DEG!!! Få opp øya...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Jeg er 12:54 og skrev til jenta over meg som mente denne kvinnen var hjernevasket. Står det noe som helst feil i innlegget mitt kan du jo fortelle meg hvor.. Fordi i mitt innlegg står det faktisk noe helt annet enn at man lar seg herse med.. Jeg har på ingen måte prøvd å kritisere denne kvinnen som lever i et 24/7 forhold,heller prøvd å forklare den anonyme over meg at det faktisk handler om noe helt annet...hvordan du har klart å tolke det annerledes det stiller jeg meg uforstående til..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 UNNSKYLD!! Jeg har blingsa på kl.sletta her jeg. Jeg har hele tiden sikta til hun anonym 11:42, samme som du skriver til... Syns detta var litt rart ja... Unnskyld, unnskyld, unnskyld!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #15 Skrevet 18. april 2008 Flott,da er vi enige da.. Det går litt fort noen ganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå