Gå til innhold

jenta mi slo seg mellom beina på skolen idag...har blødd litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke vondt nå sier hun...hva skal jeg gjøre? kan cet være farlig?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde gått og sjekket det. Min jente opplevde det samme for noen år siden, og vi gikk til lege med det samme. Heldigvis var det ikke noe alvorlig, men de på legekontoret tok det faktisk veldig alvorlig og undersøkte veldig nøye. Det kan visst være dumt hvis urinrøret skades.

Skrevet

Blod tyder jo på en skade. Alvorlig eller ikke....

Kan man ikkef å en type brokk ved slike slag. Husker en venninne fikk sykkelstangen mellom bena. Hun blødde bare litt, men fikk "brokk". Hun hadde også en hevelse i lysken.

Følg iallefall med, en blodoppsamling er ikke godt å ha.

Skrevet

Jeg gjorde det når jeg var liten. Datt på sykkel og fikk sykkelstanga i skrittet. Kjempevondt, og blødde litt. Var til legen, og de fant ingenting. Men det er lurt å få det sjekket.

Skrevet

tusen takk for raske svar..jeg ser det ann litt og tar evt kontakt m legevakten om jeg merker noe. Hun er i fin form, ikke vondt eller noe...såg ut til at hun hadde skrapt seg litt..

Skrevet

Viktig å få det sjekket og dokumentert. Om det skulle vise seg at det blir et problem en gang kan hun ha krav på erstattning fra skolens forsikkringsordning, men da må hun ha dokumentasjon på hva som har hendt.

Annonse

Skrevet

Jeg falt inne i huset mitt og fikk en trelekevogge mellom beina nyttårsaften 2005. Jeg begynte å silblø tvert, jeg ble livredd og trodde jeg omtrent skulle blø meg i hjel. Mannen min måtte kjøre meg på legevakten tvert. Heldigvis gikk det bra, det var langt fra så farlig som det så ut til. Jeg hadde i følge legen bare fått en liten rift på innsiden av de små kjønnsleppene som ble sydd med bare to sting. Etterpå måtte jeg gå med bind i noen dager. Nå hadde jeg født to barn før den episoden og nå har jeg født tredjemann etter det. Men fy for en opplevelse det var å skade seg mellom beina, jeg var så flau over det også da jeg kom på legevakten - så unødvendig!

Skrevet

Uff, stakkar nøffemor! Men jeg måtte faktisk le.. Av alle steder å skade seg... Også på en treleke :oD

Til HI, jeg fikk så vondt av jenta di. Vet akkurat hvor vondt det er å slå seg. Ville hvertfall ringe legevakten og bare ta en prat, høre om de vurderer det som nødvendig å komme ned på sjekk. Og dersom hun fortsetter å blø eller det blir vondt så skader det ikke å dra til legen.

Skrevet

Bedre å dra en gang for mye osv.

Hadde nok tatt en tur til legen. I det minste en telefon til legevakten og høre hva de sier.

Skrevet

Har ringt legevakten...er nok hinna på innsiden der som har fått seg ett kraftig slag..kunne blø litt da...skulle observere om hun blødde mer eller fikk vondt...da må jeg rett inn m henne..men mest sannsynlig ville dette gå veldig fint...

Tusen takk alle som har svart meg...

Skrevet

Skulle til å si det med jomfruhinna som kan blø om man slår seg dr eller får stange på sykklen mellom beinene osv.

Selvfølgelig greit å sjekke med en lege, men det trenger ikke være mer alvorlig enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...