Gå til innhold

Planlagt keisersnitt i hvilken uke?

betty75

Anbefalte innlegg

Var på kontroll på sykehuset i går og det ser ut til at det blir planlagt keisersnitt på meg. Legen sa at de planla det i uke 38. Vil jo gjerne at gutta våre skal være der inne lengst mulig, men trodde dette var ganske sent da tvillinger gjennomsnittlig blir født 3 uker før termin? Tenker at da kan det jo kanskje bli hastekeisersnitt hvis det skjer noe tidligere da...

Noen andre som har fått dato eller har erfaring med dette?

Fortsetter under...

Jeg fikk planlagt keisersnitt i uke 36+4...skulle egentlig vært ei uke senere,men siden jeg hadde 17 mil til sykehuset bestemte de at jeg skulle slippe å reise fram og tilbake en ekstra gang ble det så tidlig. Så på sykehuset jeg var på virka det som det var vanlig i uke 37-38 med planlagt KS.

Mitt planlagte ks er lagt til uke 39+1. Hadde ALDRI trodd jeg skulle måtte gå så lenge m tvillinger. Det er nå 2 uker og 3 dager til, og det føles som en evighet. Men så lenge barna har det godt der inne er det ingen grunn til at de skal taes ut før. Hvis det skulle starte av seg selv før den tid, vil det ikke bli hastesnitt, men sånn passe planlagt ks som legen min sier.

Mitt tvillingsvangerskap er et lavrisikotv.sv.skap siden de er toegga og i hver sin pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...