brooklyn Skrevet 11. april 2008 #26 Skrevet 11. april 2008 Kjøpte geox-sko på salget i vinter, like som de han hadde i fjor, bare større. Jeg kjøpte noen tøffe timberlandsko til han med glidelås i fjor, men de tråkket han rett ut av...så vi er tilbake til borrelås. Det er ikke på tide med joggesko her enda, det var frost på bilen i dag tidlig, så her er det ecco sine vinterstøvler det går i fremdeles.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. april 2008 #27 Skrevet 11. april 2008 Husk at blinkesko er spesialavfall. Vi går nok for timberland.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. april 2008 #28 Skrevet 11. april 2008 Av de to du sier ville jeg valgt ecco.
Tøysetipp Skrevet 11. april 2008 #29 Skrevet 11. april 2008 Vesla fikk et par blinkejoggesko til bursdagen sin fra økonomisko. Hva slags merke det er, aner jeg ikke. Hun har brukt de litt når været har tillat det.
snartmammapåny Skrevet 11. april 2008 #30 Skrevet 11. april 2008 Mini har adidas goodyear, helt hvite. Svært upraktisk, men fikk de av mormoren som har like hehe Han har og ecco sandaler som han nå har inne i bhg. Selv liker jeg godt ecco, lette gode sko med flott design. Så blir nok mer ecco på knuppen etterhvert;)
Yo&La+spire Skrevet 11. april 2008 #31 Skrevet 11. april 2008 Vi har kjøpt et par "see kai run" joggesko og kommer garantert til å kjøpe flere slike (sandaler, småsko osv)! Kjempemyke og behagelige og skikkelig fine:) Myke sko er best for foten til de små (mi er bare 1 år da, ser at mange her har litt større barn) og eg synes det er så vanskeli å få tak i skikkelige gode sko til henne i butikken. Adidas, nike, puma og andre sportsko er gode da, men de finnes nesten bare i svart og hvitt.....
LegallyBlond Skrevet 11. april 2008 #32 Skrevet 11. april 2008 Har noen lette geox joggesko. Helt supre! Er begynt å bruke dem ja, men i bhg har han stort sett brukt vintersko enda - der er de ute så lenge i gangen. Han er snart 3 år.
mai mammaen til to Skrevet 11. april 2008 #33 Skrevet 11. april 2008 snuppa her fikk sko av tanten sin når hun hadde vært på ferie. hun har kjøpt reebok blinke sko. kjempe fine.. hun digger å gå rundt med dem.. hun har også i tillegg fått nike joggesko av farmoren sin. slike med luft i helen. de er litt for store enda...
mamma >to gull Skrevet 11. april 2008 #34 Skrevet 11. april 2008 Har kjøpt noen tøffe Timerland sko,og så skal han få Ecco sko. Han er straks 1 år og håper han begynner å gå sak;)
FrøkenSprøken Skrevet 11. april 2008 #35 Skrevet 11. april 2008 Adidas goodyear i helsvart. Hadde slike i fjor også, og var veldig fornøyd. Ville helst ha hvite med blå striper sånn som sist da, men de hadde et veldig dårlig utvalg her, så da ble det sorte. Er utrolig fornøyde med de skoa! Sitter som støpt på foten, og er fine å se på. Fikser ikke slike blinkegreier *grøss* Ecco er veldig gode sko, så ville nok ha valgt de, men nå er kanskje jeg en liten smule innhabil, siden jeg ikke kan fordra blinkesko;) Men sånn ellers er vel det viktigste at skoene er lette og gode, at de puster, og at de sitter bra på foten til barnet. Og så heeeelt til slutt at de ikke blinker;)
mai mammaen til to Skrevet 11. april 2008 #36 Skrevet 11. april 2008 hun har også noen ecco sko..som vi kjøpte på salg i høst. de passer nå.. så hun har faktisk en del sko ser jeg..hihi
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 11. april 2008 #37 Skrevet 11. april 2008 Han har timberland-goretex joggesko til bruk i barnehagen, også selvfølgelig Ponny blinkesko og blinke-sandaler. Han er 4,5 år og vet hva han vil ha:)
ScaryMama Skrevet 11. april 2008 #38 Skrevet 11. april 2008 Han har adidassko, som han vil bruke hele tiden... Får omtrent ikke på han støvlene lenger:/
AnTiLoPeSvIn Skrevet 11. april 2008 #39 Skrevet 11. april 2008 kjører bare nike eller adidas. grusomt med ponny eller lignende synes jeg da..
Gjest Skrevet 11. april 2008 #40 Skrevet 11. april 2008 Blei Ecco Gore-tex, synest dei var veldig fine og virker gode.
OsloMor Skrevet 11. april 2008 #41 Skrevet 11. april 2008 Geox til begge, samt skinnsandaler fra et dansk merke jeg ikke husker navnet på i farten begynner på B iallefall(har brukt de til snuppa to år nå og de er spesielt gode for breie føtter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå